Gå til innhold

Vil gi blod,men får ikke

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Jada, de sier at de trenger alt blod de kan få.

Selv er jeg AB blodgiver. AB er mer skjeldent enn B. De kalte meg aldri inn, og siden jeg bytta partner purra jeg ikke på dem (de visste selvfølgelig ikke at jeg bytta partner, så jeg tenkte at jeg skulle si det hvis de kalte meg inn).

Så i sommer kom jeg tilfeldigvis i kontakt med dem, og sa at jeg trengte kanskje ikke stå som blodgiver lenger siden de tydeligvis ikke hadde behov for blodet mitt.

Nei, da var det helt selvfølgelig at de trengte det. Det hadde gått så lang tid siden sist at de måtte ta nye blodprøver. Så skulle de ringe meg når de trengte blodet mitt......

men de ringer ikke.....

Det er flere måneder siden nå....

De vil altså ikke ha skjeldent blod!

Blodgivning er frivillig. Kanskje du må innse at du må ta iniativ selv..

Eller håper du at blodbanken skal lære av akutt blodmangel som kanskje fører til fare for liv..? Hm...joda, det KAN jo skje.

Videoannonse
Annonse
skorpionfisken
Skrevet

Blodgivning er frivillig. Kanskje du må innse at du må ta iniativ selv..

Eller håper du at blodbanken skal lære av akutt blodmangel som kanskje fører til fare for liv..? Hm...joda, det KAN jo skje.

Synes egentlig jeg har tatt initiativ nok i og med at jeg sa fra at de hadde glemt meg og gikk inn i en ny blodprøvetakingsrunde.

Man maser seg vel ikke inn der? Trenger de ikke blodet så skal jeg vel ikke prakke det på dem. Trenger de det så vet de hvor de finner meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...