Gå til innhold

Hoven ihalsen..sår pga bulimi(Christian anker)


Gjest Funlight

Anbefalte innlegg

Gjest Funlight

har spydd ca 5 ganger idag,har klort meg opp der ved mandlene og rundt pga av når jeg stikker fingrene ihalsen!

Halsen er generelt vond/hoven og sår akkurat som ved en forkjølelse..når jeg svelger å sånt!!

Tror jeg har rispet opp fler plasser?!

Er dette farlig????

TUSEN takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har vært i dine sko

Jeg er ingen lege, men svarer litt likevell!

Når du setter fingeren i halsen, så er det som du sier fare for å rispe opp sår der inne! Disse sårene er utsatt for infeksjon, og jeg regner med at de kanskje er blitt betente siden du har fått vondt i halsen

En annen ting er at når en person er syk og har bullemi, så blir også imunforsvaret nedsatt...Slik at du lettere får virus sykdommer etc.

Du vil vel gjerne bli frisk for denne vonde halsen?????

Hmmm, vil du også bli frisk i fra bullemien?????

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funlight

Jeg er ingen lege, men svarer litt likevell!

Når du setter fingeren i halsen, så er det som du sier fare for å rispe opp sår der inne! Disse sårene er utsatt for infeksjon, og jeg regner med at de kanskje er blitt betente siden du har fått vondt i halsen

En annen ting er at når en person er syk og har bullemi, så blir også imunforsvaret nedsatt...Slik at du lettere får virus sykdommer etc.

Du vil vel gjerne bli frisk for denne vonde halsen?????

Hmmm, vil du også bli frisk i fra bullemien?????

Lykke til!

du spør om jeg vil bli frisk for bulimien..kan vell ikke svare ja på det...!har ikke lyst til å ha sår og hoven hals hver dag skjelving å sånt...men vil heler ikke bli feit!

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lege Nina Lindstad

Til Funlight vedr vond hals.