sunflower1365380377 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei, jeg har begynt å trene 2 ganger i uken, en gang med styrke og en gang med spinning( snart 3 mnd). Jeg ønsker å få raskere effekt. Skal nemlig ned ca 30 kilo. . Jeg har vudert 2 treningsmåter og lurer veldig på hvilket av de du synes høres best ut. alternativ 1, 3 gagner i uken med vekttrening og samtidlig trene ca 30 min med spinning etc rett etter styrketreningen. Alternativ 2, 2 ganger i uken med spinning el. og vekttrening 1 gang i uken. Hvilket treningsopplegg vil gi best og raskest effekt på vektnedgang( har en del muskler fra før) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg tror ikke du går så fort ned i vekt med vekttrening, jeg hadde gått for alternativ 2, du forbrenner mer kalorier ved kondisjonstrening som spinning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.