Gå til innhold

jeg er så tynn !!50kg og 173 høy

Gjest blir gal er for tynn

Anbefalte innlegg

Etter 1.fødselen raste vekten min ...og har holdt seg nede i 4 år. har vært hos legen utallige ganger ,men han synes det er helt ok,og sier det ikke er noe å bekymre seg over!!! jeg er 23 år,50kg,og 1.73 høy.OG pupper..nei hvor er di ? noen svisker som henger...og selvtilliten den er like små som puppene...

spise ? ja sefølgelig VIL jeg spise men har ikke matlyst!!!:( og vil så gjerne være litt brei over rumpa ,ha di store puppene jeg hadde for 5 år siden...men har ikke matlyst.1.legen mente jeg hadde spiseforstyrrelser...men det har jeg IKKE...og det vet jeg selv best! hadde ikke gått til legen da....er det noen som er i samme situasjon eller har vært.og vet HVA som er galt med meg ? jeg vil ikke veie 50kg...å se ut som jeg ikke er frisk:( for di som vil slanke seg..er det mange metoder ...men vi som er tynne og vil opp noen kilo??? skal jeg bare si jeg har spiseforstyrrelse så jeg får hjelP???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye av de samme metodene for de som er tynne og de som er overvektige. Det er å spise det som er forbudt for overvektige. Bruk kaloritilskudd, spis riktige kaloribomber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye av de samme metodene for de som er tynne og de som er overvektige. Det er å spise det som er forbudt for overvektige. Bruk kaloritilskudd, spis riktige kaloribomber.

men det er jo det jeg gjør. jeg bryter alle reglene til slankekursene !! alle!

hver en av dem.

takk for svaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver en av dem.

Jeg vet hvordan du føler det, men har motsatt problem. Jeg er overvektig og går ikke ned i vekt selvom jeg spiser vanlig sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver en av dem.

En del av de slankemiddlene som finnes, kan brukes for å få mer energi og matlyst også.

Jeg tror det er sånn at man spiser/drikker slankemiddel samtidig som man spiser den vanlige sunne maten.

+ å trene, det gir god matlyst det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 måneder senere...
Gjest Naturbarn

Oj!Du er tynn,ja! Jeg er selv 173 og veide en gang 57kg, selv det var i tynneste laget.

Jeg vet at det er frustrerende å være for tynn, for man får alltid kommentarer for det, enkelte tror at det ikke sårer, men det gjør det jo! Hvis folk er fete så er det få som tør å si noe...

Noen er syltynne fra naturens side, men du har rast ned i vekt pga graviditet, så da burde du kunne få hjelp:-)

Jeg ville iallefall fått i meg mer vegetabilsk olje, den beste er Udo's Choice,den er nokså dyr, men verdt å prøve.

Du må få legen din til å ta deg på alvor og sjekke deg grundig!Ikke gi deg, da får du heller bytte fastlege!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...