Gjest spinkelbeinet Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Etter 1.fødselen raste vekten min ...og har holdt seg nede i 4 år. har vært hos legen utallige ganger ,men han synes det er helt ok,og sier det ikke er noe å bekymre seg over!!! jeg er 23 år,50kg,og 1.73 høy.OG pupper..nei hvor er di ? noen svisker som henger...og selvtilliten den er like små som puppene... spise ? ja sefølgelig VIL jeg spise men har ikke matlyst!!! og vil så gjerne være litt brei over rumpa ,ha di store puppene jeg hadde for 5 år siden...men har ikke matlyst.1.legen mente jeg hadde spiseforstyrrelser...men det har jeg IKKE...og det vet jeg selv best! hadde ikke gått til legen da....er det noen som er i samme situasjon eller har vært.og vet HVA som er galt med meg ? jeg vil ikke veie 50kg...å se ut som jeg ikke er frisk:( for di som vil slanke seg..er det mange metoder ...men vi som er tynne og vil opp noen kilo??? skal jeg bare si jeg har spiseforstyrrelse så jeg får hjelP??? - blir gal er for tynn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/165018-alfor-tynn-legen-er-ikke-bekymret-men-jeg-er/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.