Gå til innhold

ALFOR tynn!! legen er ikke bekymret men jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest spinkelbeinet

Etter 1.fødselen raste vekten min ...og har holdt seg nede i 4 år. har vært hos legen utallige ganger ,men han synes det er helt ok,og sier det ikke er noe å bekymre seg over!!! jeg er 23 år,50kg,og 1.73 høy.OG pupper..nei hvor er di ? noen svisker som henger...og selvtilliten den er like små som puppene... spise ? ja sefølgelig VIL jeg spise men har ikke matlyst!!!:( og vil så gjerne være litt brei over rumpa ,ha di store puppene jeg hadde for 5 år siden...men har ikke matlyst.1.legen mente jeg hadde spiseforstyrrelser...men det har jeg IKKE...og det vet jeg selv best! hadde ikke gått til legen da....er det noen som er i samme situasjon eller har vært.og vet HVA som er galt med meg ? jeg vil ikke veie 50kg...å se ut som jeg ikke er frisk:( for di som vil slanke seg..er det mange metoder ...men vi som er tynne og vil opp noen kilo??? skal jeg bare si jeg har spiseforstyrrelse så jeg får hjelP???

- blir gal er for tynn

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...