Gå til innhold

kviser forsvinner ved kaffi drikking!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt endel kvise problemer tidligere. Men etter jeg begynte å drikke kaffi forsvant mitt problem. Drikker nå ca 1 liter kaffi pr dag. Kan dette ha en sammenheng?

Dere skriver at man somregel vokser av seg kvisene. Kan dette vere fordi man somregel begynner å drikke kaffi når man blir eldre? Synest dette er en interessan tanke, som kansje skulle bli forsket på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165122-kviser-forsvinner-ved-kaffi-drikking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke til

Hei! Bra for deg, men dette tror jeg er tilfeldig. Noen får kviser av sjokolade, mens andre ikke påvirkes. Se for øvrig hudlege Ole Fyrand sine artikler på mozon.no, som konkluderer med at ikke et spesielt kosthold har signifikant påvirkning. Dette er helt sikkert allikevel veldig individuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...