Stankonia Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hei. Kjørte tung benkpress på treningen og på veien ned med stangen, fikk jeg revet av en del muskel fibre i øvre del av brystet og delvis senen som binder biceps og brystmuskelen. Hørte det smalt i brystet og mistet all kraft i venstre brystmuskel der det ble rivning. dtte var fryktelig ekkelt og vondt. Begynnte å kaldsvette med engang og ble kvalm. Etter MR undersøkelse konkluderte legen med at jeg mest sannsynlig ikke trengte operasjon, bare ro og hvile fra all trening og muskelen skulle selv greie å reparere dette ved å finne en kobling. Det kom også til å danne seg arrvev der.Jeg selv trodde heller aldri jeg trengte operasjon for jeg ser ikke på det så alvorlig. Det er litt vondere enn en Sterk strekk, men ikke like vondt som en avvrivning,men så har jeg heller ikke hatt avrivning før så jeg vet ikke hvordan det føles. Dette skjedde igår. Har ikke vondt, men det er selvfølgelig visse bevegelser jeg ikke kan gjøre uten å få vondt. Kan bevege på brystmuskelen, stramme den og røre på den. når jeg strammer bicepsen, er ikke "toppen" der. dette er senen som delvis er røket av tror jeg. Nå blir det ihvertfall en lang pause fra styrke trening for meg, dette er litt surt siden jeg var i en veldig bra fremgangsperiode. Når jeg blir bra igjen blir det bare aerob trening og fettforbrennings trening framover. Noen som har erfaringer med dette? Hvor lang tid tar det? hva kan eventuellt jeg selv gjøre? Tusen takk for alle svar og kommentarer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjenner en med avreven scene i biceps Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 faren til dama mi fikk i 20-årene avreven scene i biceps i forbindelse med en håndballkamp... han gikk ikke til legen og idg har han så og si halve bicepsen igjen,..slik som du omtalte det,er øvre halvdelen igjen..han kan ikke trene stort og det ser heller ikke selrli fint ut.. mitt råd er å gjøre noe med der det er synlige feil..som bicepsen...undersøk litt dt;).. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.