Gå til innhold

å stå opp kl 0615 er..

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør jeg hver dag når jeg skal på jobb, og har faktisk ingen problemer med det.

Klokka ringer 0604, men da er jeg nesten alltid allerede våken.

A-menneske? Ja, sikkert.

Men i alle fall har jeg morgenen for meg selv, resten av huset sover, og jeg drar til jobben og begynner mellom 7 og halv åtte. Jeg har flekesitid, og det er deilig å kunne gå tidlig, eller spare opp litt plusstid (vi kan ha opptil 70 timer og kan avspasere rimelig fritt - og nå har jeg f. eks. 64 timer på saldoen min - kjekt å ha).

Annonse

..enig - selv om jeg gjør det hver dag. Skal jeg rekke å få ferdig både meg og sønnen min, og få han i barnehage og meg på jobb til 8, må jeg opp 6:15. Syns det er like vondt hver morgen jeg.

du har min fulle medfølelse!

Jeg står opp 0600 hver morgen jeg...koselig det. Fyrer opp og lager frokost og matpakker. Så vekker jeg unger og helvete er løst!!

jeg synes det er koseligere om kvelden, jeg :)

så stille og fint, også..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...