Gå til innhold

BRYSTINPLANT.

Anbefalte innlegg

JEG VURDERER STERKT Å LEGGE INN SILICON. HAR DERFOR EN DEL SPØRSMÅL JEG HÅPER NOE KAN HJELPE MEG MED. HAR VÆRT PÅ KONSELTASJON, LYST TIL Å OPERERE I JANUAR.

-HVIS JEG OPERERER TIDLIGST I JANUAR, VIL JEG ETTER VANLIGE OMSTENDIGHETER KUNNE GJENNOMFØRE ET SELSKAP I SLUTTEN AV FEBRUAR DA? HVOR LENGE ETTER VIL FOLK MERKE AT JEG HAR OPPERERT? GJØR DET VONDEST ME ARRET I BRYST VORTEN ELLER UNDER? TØR IKKE LEGGE UNDER MUSKEL. HÅPER NOEN KAN SVARE PÅ NOEN AV SPØRSMÅLENE.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165208-brystinplant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luna21365380663

Ja, du kan ha selskap i slutten av februar hvis du legger inn tidlig i januar. Etter toppen to uker er du i stand til det. Men jeg ville snakket med legen/kirurgen om det var snakk om alkohol og røyking og sånt.. Jeg vet ikke hvor utagerende selskap du har tenkt deg, men etter tre uker skal man jo kunne fortsette med aerobics, så det skulle nok gå bra.. :)

Jeg hadde arr under armen, og kjente lite og ingenting derfra. Vanskelig å sammenligne, siden det sikkert er få som legger inn på forskjellige måter, hvis du skjønner. Smerte er jo også ganske subjektivt. Jeg la under muskelen, og det satte meg ut av spill en stund, men arret og snittet kjente jeg veldig lite. Jeg vil anbefale det.

Når det gjelder om folk vil se det på deg at du har lagt inn silikon, kommer jo helt an på hvor mye du legger inn, og om du går med innlegg nå. Hvis du legger inn lite, trenger ikke folk merke det (men hva skal du med innlegg da??) Jeg vil anbefale at du gradvis fyller opp bhen med innlegg til øsnket størrelse etter operasjonen.. Det gjorde jeg, og har fått veldig få kommentarer. Hvis du ikke vil si noe, kan du jo alltids gi liv til myten om at p-pillene ga deg større bryst..?? Hvis du er en liten a, og skal ha stor d, og ikke bruker innlegg, så kommer folk til å merke det helt fra starten av. Og virkningen går ikke over, for å si det sånn.. Skjønte ikke helt det spørsmålet, men.. :) Håper du ble litt klokere i alle fall! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165208-brystinplant/#findComment-1074714
Del på andre sider

Ja, du kan ha selskap i slutten av februar hvis du legger inn tidlig i januar. Etter toppen to uker er du i stand til det. Men jeg ville snakket med legen/kirurgen om det var snakk om alkohol og røyking og sånt.. Jeg vet ikke hvor utagerende selskap du har tenkt deg, men etter tre uker skal man jo kunne fortsette med aerobics, så det skulle nok gå bra.. :)

Jeg hadde arr under armen, og kjente lite og ingenting derfra. Vanskelig å sammenligne, siden det sikkert er få som legger inn på forskjellige måter, hvis du skjønner. Smerte er jo også ganske subjektivt. Jeg la under muskelen, og det satte meg ut av spill en stund, men arret og snittet kjente jeg veldig lite. Jeg vil anbefale det.

Når det gjelder om folk vil se det på deg at du har lagt inn silikon, kommer jo helt an på hvor mye du legger inn, og om du går med innlegg nå. Hvis du legger inn lite, trenger ikke folk merke det (men hva skal du med innlegg da??) Jeg vil anbefale at du gradvis fyller opp bhen med innlegg til øsnket størrelse etter operasjonen.. Det gjorde jeg, og har fått veldig få kommentarer. Hvis du ikke vil si noe, kan du jo alltids gi liv til myten om at p-pillene ga deg større bryst..?? Hvis du er en liten a, og skal ha stor d, og ikke bruker innlegg, så kommer folk til å merke det helt fra starten av. Og virkningen går ikke over, for å si det sånn.. Skjønte ikke helt det spørsmålet, men.. :) Håper du ble litt klokere i alle fall! :)

hei takk for svaret!hadde formulert meg litt feil,mente bare om familie kunne se om jeg hadde smerter etter opr. i det selskapet,men det svarte du egentlig på. syntes arret dit godt når du har tatt det under armen?jeg kommer ikke til å tørre å ta under muskel har hørt så mye skremsel

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165208-brystinplant/#findComment-1076573
Del på andre sider

Luna21365380663

hei takk for svaret!hadde formulert meg litt feil,mente bare om familie kunne se om jeg hadde smerter etter opr. i det selskapet,men det svarte du egentlig på. syntes arret dit godt når du har tatt det under armen?jeg kommer ikke til å tørre å ta under muskel har hørt så mye skremsel

Jeg kan gå med veldig korte ermer på en skjorte, og arrene viser ikke hvis jeg ikke løfter armene høyt. Men for å være på den sikre siden ville jeg ikke gått med det. Arrene mine viser godt fremdeles, en tynn, rød strek på ca 4-5 cm lang midt i armhulen.

Hvis du er opptatt av at arrene ikke skal vises på den festen, så må du enten plassere snittet en annen plass, eller ikke løfte armene noe særlig.. Men jeg ville ikke sett på det som et problem. Smerter vil du forhåpentligvis ikke ha da..! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165208-brystinplant/#findComment-1079784
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...