Gå til innhold

trenger svar fort!!

Anbefalte innlegg

jeg å typen har vært sammen i 3 år. jeg har bare hatt sex med han. han har hatt sex med en før han ble sammen meg. hun han hadde sex med hadde hatt sex med veldig mange. nå etter nesten 3 år har han begynt å få kløe og svie på penis, også når han tisser, og jeg er kjemperedd for at han skal ha fått en eller annen sykdom fra henne som ikke viser seg før nå. jeg var hos gynekolog i begynnelsen av forholdet vårt,men siden det var pga at jeg skulle ta abort tror jeg ikke de tok noen prøver om kjønnsykdommer,eller gjør de det uansett? jeg fikk ikke beskjed om at noe var galt da hvertfall..men så leste jeg istad på sol.no at f.eks. klamydia kan man få symptomer først etter fire år, og da kan det hende han har det og har smittet meg. jeg er livredd for å bli steril!! plis svar meg den som kan, har jeg noe å bekymre meg for så lenge etter han har hatt sex med en annen ( 3 år siden)og kan han merke noe først nå da? det er veldig viktig med svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165212-trenger-svar-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hai..!

Frøken dings, her er det bare en ting å gjøre; komme seg i stolen og sjekke at alt er i orden. Jeg ble sammen med en for under 2 mnd'er siden, han gav meg klamydia.. Kjipt? Eeh. ja.

Du må gå til legen, han må gå til legen. Og der må du også bare fortelle legen situasjonen slik du forteller den her. Legen skal vise forståelse og hjelpe deg; det er jo jobben de gjør! Lykke til pumkin!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165212-trenger-svar-fort/#findComment-1079318
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...