Gå til innhold

Pålegg

BigMy

Anbefalte innlegg

Er det dumt å honning på maten hvis man skal spise sunt?Er det en honningtype som er bedre enn andre?(Pleier å kjøpe Sunda)Jeg liker søtt pålegg og velger de magre typene i oster og syltetøy,men honning er jeg usikker på pga høyt karb innhold til tross for lite fett..Det samme gjelder Hapå,lite fett og mye karb.Bra/Dårlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du skal stresse med å spise "sundt".

Spis honning med god samvttighet du, vitsen med å slanke seg kan jo ikke være å fjerne allt det gode..

Selv, jeg og mannen, spiser det samme vi alltid har spist, det er NOK med bare å redusere det man spiser..

Trenger ikke å slutte å spise alt det gode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du mener med å spise sunt, men de fleste vil vel mene at det å spise mer eller mindre rent sukker på maten neppe er sunt. Hvis du er glad i søtt pålegg kunne du kanskje lage frysetøy selv (kan evt. kjøpe frosne bær og røre dem når de er halvtint samt tilsette litt søtningsmiddel av et eller annet slag). Banan er også et bra alternativ dersom man ønsker søtt pålegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...