Sør Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 I motsetning til deg, så vet både paven og en gjennomsnitts norsk skoleelev at moseloven ikke gjelder eller noengang har hatt betydning for kristne i noe land til noen tid. Med ditt lave kunnskapsnivå burde du hikstegråte, ikke le. Du får forklare ham din "spesielle teori" om homofili da, slik at den katolske kirke kan rette på deres vrangtro! Avsted med deg! Paven vil nok lytte med stor interesse på det du har å si! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Du får forklare ham din "spesielle teori" om homofili da, slik at den katolske kirke kan rette på deres vrangtro! Avsted med deg! Paven vil nok lytte med stor interesse på det du har å si! Det finnes rikelig med sitater fra det nye testamentet som tar avstand fra homofil, og som kristne støtter seg til. Det gjør det imidlertid ikke mindre usaklig at du kommer trekkende med ekstreme sitater fra en lov som Jesus gjorde ugyldige før det var noe som het kristendom. Som vanlig uttaler du deg om ting du for din egen del burde holdt deg langt unna. 0 Siter
Sør Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Det finnes rikelig med sitater fra det nye testamentet som tar avstand fra homofil, og som kristne støtter seg til. Det gjør det imidlertid ikke mindre usaklig at du kommer trekkende med ekstreme sitater fra en lov som Jesus gjorde ugyldige før det var noe som het kristendom. Som vanlig uttaler du deg om ting du for din egen del burde holdt deg langt unna. Det er ganske vanlig at folk som deg vil "snakke Paven til rette". Imidlertid var innlegget jeg svarte på: "Hvor står det at homofile skal steines og tortureres? Det har aldri jeg lest noe sted. " Jeg fortalte ham/henne hvor i bibelen det står. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Det er ganske vanlig at folk som deg vil "snakke Paven til rette". Imidlertid var innlegget jeg svarte på: "Hvor står det at homofile skal steines og tortureres? Det har aldri jeg lest noe sted. " Jeg fortalte ham/henne hvor i bibelen det står. Javisst. Og Magnus Lagabøters landslov fra 1600 er "meget" relevant i en diskusjon om hva advokater og jurister gjør i dag, eller hva? Hvor blir det neste sted du skal hente argumenter fra. Skiften på veggen på Dassen på Oslo S? 0 Siter
Sør Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Javisst. Og Magnus Lagabøters landslov fra 1600 er "meget" relevant i en diskusjon om hva advokater og jurister gjør i dag, eller hva? Hvor blir det neste sted du skal hente argumenter fra. Skiften på veggen på Dassen på Oslo S? *gjesp* Fortsett gjerne med fossroingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.