Gå til innhold

Kristne parti og politikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

I motsetning til deg, så vet både paven og en gjennomsnitts norsk skoleelev at moseloven ikke gjelder eller noengang har hatt betydning for kristne i noe land til noen tid.

Med ditt lave kunnskapsnivå burde du hikstegråte, ikke le.

Du får forklare ham din "spesielle teori" om homofili da, slik at den katolske kirke kan rette på deres vrangtro!

Avsted med deg! Paven vil nok lytte med stor interesse på det du har å si!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• blitz1365380771

11

• Prozak

7

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du får forklare ham din "spesielle teori" om homofili da, slik at den katolske kirke kan rette på deres vrangtro!

Avsted med deg! Paven vil nok lytte med stor interesse på det du har å si!

Det finnes rikelig med sitater fra det nye testamentet som tar avstand fra homofil, og som kristne støtter seg til.

Det gjør det imidlertid ikke mindre usaklig at du kommer trekkende med ekstreme sitater fra en lov som Jesus gjorde ugyldige før det var noe som het kristendom.

Som vanlig uttaler du deg om ting du for din egen del burde holdt deg langt unna.

Skrevet

Det finnes rikelig med sitater fra det nye testamentet som tar avstand fra homofil, og som kristne støtter seg til.

Det gjør det imidlertid ikke mindre usaklig at du kommer trekkende med ekstreme sitater fra en lov som Jesus gjorde ugyldige før det var noe som het kristendom.

Som vanlig uttaler du deg om ting du for din egen del burde holdt deg langt unna.

Det er ganske vanlig at folk som deg vil "snakke Paven til rette".

Imidlertid var innlegget jeg svarte på: "Hvor står det at homofile skal steines og tortureres? Det har aldri jeg lest noe sted. "

Jeg fortalte ham/henne hvor i bibelen det står.

Skrevet

Det er ganske vanlig at folk som deg vil "snakke Paven til rette".

Imidlertid var innlegget jeg svarte på: "Hvor står det at homofile skal steines og tortureres? Det har aldri jeg lest noe sted. "

Jeg fortalte ham/henne hvor i bibelen det står.

Javisst. Og Magnus Lagabøters landslov fra 1600 er "meget" relevant i en diskusjon om hva advokater og jurister gjør i dag, eller hva?

Hvor blir det neste sted du skal hente argumenter fra. Skiften på veggen på Dassen på Oslo S?

Skrevet

Javisst. Og Magnus Lagabøters landslov fra 1600 er "meget" relevant i en diskusjon om hva advokater og jurister gjør i dag, eller hva?

Hvor blir det neste sted du skal hente argumenter fra. Skiften på veggen på Dassen på Oslo S?

*gjesp*

Fortsett gjerne med fossroingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...