nallemaja Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg er ei jente på 24 år som er plaget av en vond skulder. Til å begynne med trodde legen at det var en supraspinatustendinitt, og jeg har fått både tabletter (Brexidol) og en kortisonsprøyte. Skulderen klonker og klinker i aktiv og passiv utadrotasjon og jeg har gitt opp håndballtrening/kamp i en måned nå. Hva kan det være og hva skal jeg gjøre? Jeg har ingen tro på at det er betennelse siden jeg nå ikke har noe verk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 -nallemaja Du sier ikke noe om MR-rtg. undersøkelse. Er ikke dette gjort, bør du henvises til dette. En slik undersøkelse vil kunne si noe mer detaljert om hva slags skade som foreligger. Supraspinatus skade høres ikke usansynlig ut. Hvis denne senen f. eks. delvis har blitt avrevet, hvilket ikke er så sjelden i håndball, så må kanskje operativ behandling vurderes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.