Gjest P79 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei! Er mann på 25 år, jeg trener mye vekter har gjort det de 10 siste årene. Det siste året har jeg hatt noen bukler ujevnheter/knuter i venstre legg. Det er ingen smerter knyttet til dette, men jeg lurer på hva det kan være?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tottlå Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Beinhinnebetennelse???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drizzle Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 En beinhinnebetennelse vil gi smerter når beinet utsettes for langvarig belastning. Vanskelig å foreslå noe konkret når du kun sier venstre legg. Er det fremme på leggen, bak, på hvilken side, langt oppe, langt nede, osv? Kan jo være bare muskelknuter, det er ikke alltid disse gjør vondt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P79 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Beinhinnebetennelse???? Jeg skal være litt mer presis. I venstre legg bakside. Fra der muskelen starter til der den slutter nesten ved bakside kne. Disse buklene,knutene ligger i midten av bakside leggmuskel. Jeg har trent mye og tøyd lite hvis det kan ha noe å si. Er det noen som vet om det går an å fjerne disse med massasje eller tøying?? Først trodde jeg muskelen var deformert, men jeg tror ikke den er det:) Nå har jeg klemt å sjekka så mye at jeg har vondt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.