Gå til innhold

Bukler i legg!

Gjest P79

Anbefalte innlegg

Hei!

Er mann på 25 år, jeg trener mye vekter har gjort det de 10 siste årene. Det siste året har jeg hatt noen bukler ujevnheter/knuter i venstre legg. Det er ingen smerter knyttet til dette, men jeg lurer på hva det kan være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En beinhinnebetennelse vil gi smerter når beinet utsettes for langvarig belastning. Vanskelig å foreslå noe konkret når du kun sier venstre legg. Er det fremme på leggen, bak, på hvilken side, langt oppe, langt nede, osv?

Kan jo være bare muskelknuter, det er ikke alltid disse gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beinhinnebetennelse????

Jeg skal være litt mer presis. I venstre legg bakside. Fra der muskelen starter til der den slutter nesten ved bakside kne. Disse buklene,knutene ligger i midten av bakside leggmuskel. Jeg har trent mye og tøyd lite hvis det kan ha noe å si. Er det noen som vet om det går an å fjerne disse med massasje eller tøying?? Først trodde jeg muskelen var deformert, men jeg tror ikke den er det:) Nå har jeg klemt å sjekka så mye at jeg har vondt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...