doddi Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvis jeg skal velge mellom to onder når jeg skal ha noe godt, hva er da mest usunt av sjokolade eller potetgull? Tenker da kalorimessig/vekt. Hjelper det på å spise sjokolade som inneholder mere kakao enn vanlig sjokolade? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Spis mørk sjokolade med minst 70 % kakao. Ikke potetgull, men kanskje litt popcorn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 På helsekosten får du tak i skjokolade med 86% kakao, det er "sunn skjokolade" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 På helsekosten får du tak i skjokolade med 86% kakao, det er "sunn skjokolade" Finnes på Meny også , men den er dyr! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Finnes på Meny også , men den er dyr! Jeg trodde det bare fantes 70% på meny jeg, den Dark skjokoladen? Den jeg kjøper koster 25kr, ikke billig nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg trodde det bare fantes 70% på meny jeg, den Dark skjokoladen? Den jeg kjøper koster 25kr, ikke billig nei. Her hos oss finnes det ihvertfall 86 % på Meny, men dyr er den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Her hos oss finnes det ihvertfall 86 % på Meny, men dyr er den da skal jeg se etter den neste gang jeg er på meny, så kanskje jeg slipper å måtte innom helsekosten bare for det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sjokolade er bedre. Potetgull er virkelig ille. Sjokolade med mye kakao er jo bedre, men personlig vil jeg ha GOD sjokolade, ikke en halvgod sjokolade som er bittelitt sunnere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chocoholiker Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 da skal jeg se etter den neste gang jeg er på meny, så kanskje jeg slipper å måtte innom helsekosten bare for det:-) Her hvor jeg bor får jeg kjøpt lindt 85% kakao til 15kr. Er ihvertfall noen fordeler med å ikke bo i Norge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Sjokolade er bedre. Potetgull er virkelig ille. Sjokolade med mye kakao er jo bedre, men personlig vil jeg ha GOD sjokolade, ikke en halvgod sjokolade som er bittelitt sunnere. Hvis du venner deg til den mørke sjokoladen så syns du etterhvert den andre smaker pyton. Syns ihvertfall jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.