Gå til innhold

En sokk som er borte....

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

3

• laban

2

• mariaflyfly

2

• KaVa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He he, denne var morsom!

Men fant de sokken min?

-Nei.

Fikk de tak i mitt navn og min e-postadresse?

-Ja.

....Hører vel fra dem igjen da tenker jeg....

Kanskje jeg får en sokk på e-mail!

hihi, jeg har en egen emailadresse til slike steder. Men jeg har ventet på sokk siden 1998 og ikke fått noen ..

Skrevet

hihi, jeg har en egen emailadresse til slike steder. Men jeg har ventet på sokk siden 1998 og ikke fått noen ..

Så lurt å ha en egen mailadresse til slike ting, dét har jeg ikke tenkt på.

Men da kommer de vel ikke til å bombardere meg med reklame el.l. heller da.

Det var nå litt rart at de ikke kunne finne en sokk som matchet "en vanlig hvit". Jeg prøvde litt forskjellig jeg!....

Bare lureri altså, snøft.

Skrevet

Så lurt å ha en egen mailadresse til slike ting, dét har jeg ikke tenkt på.

Men da kommer de vel ikke til å bombardere meg med reklame el.l. heller da.

Det var nå litt rart at de ikke kunne finne en sokk som matchet "en vanlig hvit". Jeg prøvde litt forskjellig jeg!....

Bare lureri altså, snøft.

Jeg tror ikke det blir driftet aktivt lengre. Desverre, det var en god ide.

Før om åra (jeg tittet innom i 1998) hadde de arkiv der man kunne søke og lese om andres sokker :-)

Men vet at dersom du googler på land of lost socks eller noe lignende, så får du en del interresant å lese om sokkeproblemet verden over :-)

Skrevet

Jeg tror ikke det blir driftet aktivt lengre. Desverre, det var en god ide.

Før om åra (jeg tittet innom i 1998) hadde de arkiv der man kunne søke og lese om andres sokker :-)

Men vet at dersom du googler på land of lost socks eller noe lignende, så får du en del interresant å lese om sokkeproblemet verden over :-)

He he, helt utrolig. Skikkelig original idé.

Kanskje de måtte legge ned driftingen fordi det rett og slett ble altfor mye å gjøre.

Dette med mistede sokker er et nok helt sikkert et verdensomspennende "problem".

Skrevet

Ja, sokker pleier vi aldri å miste, ikke votter, luer eller paraplyer heller.

Tror vi er veldig heldige, men jeg prøver så godt jeg kan å holde orden på slike ting, for det er så irriterende når bare den ene forsvinner.

Pleier aldri å miste noe av det du nevnte??? Syke dame...

;)

Skrevet

Pleier aldri å miste noe av det du nevnte??? Syke dame...

;)

Er du misunnelig, kanskje?

Jeg kan ikke noe for det, jeg vel :-)

Skrevet

Ja, i dag tidlig kom den til rette....

Plutselig lå den oppå vaskemaskina i dag tidlig.

Den lå ikke der i går kveld.

Mannen min, som dro på jobb før meg, så ingenting der i dag tidlig, han har ikke lagt den der.

Så ja, lånerne finnes definitivt! Jeg har INGEN annen forklaring på dette mystiske fenomenet.

Skrevet

Ja, i dag tidlig kom den til rette....

Plutselig lå den oppå vaskemaskina i dag tidlig.

Den lå ikke der i går kveld.

Mannen min, som dro på jobb før meg, så ingenting der i dag tidlig, han har ikke lagt den der.

Så ja, lånerne finnes definitivt! Jeg har INGEN annen forklaring på dette mystiske fenomenet.

Som nevnt nedenfor, det er dette som er normalt. Bare smil vennlig til vaskemaskinen og fortsett som før ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...