Dorthe Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 melding: jula er avlyst i år. For voksne asså! Den var vel bedre, vel Min er helt avlyst. De to eldste har meddelt at de ikke vil feire julaften i år. 0 Siter
Gjest noenbedre?? Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 skifter du nick hele tiden? Det blir bare surr av. Jeg skrev jo "...menn liker vel ikke å få såpestykker og badeoljer... " - les det jeg skrev omigjen, hvis du er hun som startet tråden. Trodde du var h*n "littklokere". Kan dere ikke bruke vanlige nick folkens?? Jeg er en hun på 30 år og skifter nick etter humør:) Leste mld din og skjønnte ikke hvorfor du skrev:menn liker vel ikke å få såpe og olje,bla bla bla.. Jeg har ikke nevnt at jeg hadde tenkt å kjøpe det... Julen kan godt avlyses for min del,he he:)) 0 Siter
Gjest nåvetjegdet Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hva med en av de to bøkene det blir sagt at DaVinci koden er plagiat av da? Beste hittil:) Tror jeg kjøper en klokke og ett par fjellsko,jeg:) Han blir jo glad uannsett.. Takk for svar:) 0 Siter
favn Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Harde pakker, helt klart. Verktøy, foto, musikk, dvd, klokke, hobby-greier. 0 Siter
favn Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg er en hun på 30 år og skifter nick etter humør:) Leste mld din og skjønnte ikke hvorfor du skrev:menn liker vel ikke å få såpe og olje,bla bla bla.. Jeg har ikke nevnt at jeg hadde tenkt å kjøpe det... Julen kan godt avlyses for min del,he he:)) I samme tråd bør du bruke samme nick, ellers blir det jo bare rør når folk svarer. Du kan jo lese hvem de andre er... 0 Siter
Gjest neivel/ javel Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg er en hun på 30 år og skifter nick etter humør:) Leste mld din og skjønnte ikke hvorfor du skrev:menn liker vel ikke å få såpe og olje,bla bla bla.. Jeg har ikke nevnt at jeg hadde tenkt å kjøpe det... Julen kan godt avlyses for min del,he he:)) neivel... og javel. Avlys, da? etter humøret: 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 I samme tråd bør du bruke samme nick, ellers blir det jo bare rør når folk svarer. Du kan jo lese hvem de andre er... støtter favn! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Beste hittil:) Tror jeg kjøper en klokke og ett par fjellsko,jeg:) Han blir jo glad uannsett.. Takk for svar:) jøss hva har det med davinci å gjøre?? *klør meg i hue nå!* 0 Siter
Gjest noenbedre?? Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 I samme tråd bør du bruke samme nick, ellers blir det jo bare rør når folk svarer. Du kan jo lese hvem de andre er... Har jeg ikke tenkt på.Litt ny her,skjønner dere. Men fra nå heter jeg:noenbedre?? Her!! 0 Siter
sigga Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Har han glød i huden? Du kan jo kjøpe det til han?? hehehe.. Ellers så kjøper du massasjeolje og lar ham massere deg en hel kveld. En cd, eller en flaske med vin? 0 Siter
Gjest noenbedre?? Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 jøss hva har det med davinci å gjøre?? *klør meg i hue nå!* Kjære deg. Prøver å få noen gode tips,og det har jeg.Davinci var bra det,men får vel lov å være med å tenke selv også.. Ikke bli hårsår. 0 Siter
ariadne Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 melding: jula er avlyst i år. For voksne asså! Den var vel bedre, vel Ååh - deilig! ) 0 Siter
frosken Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Min er helt avlyst. De to eldste har meddelt at de ikke vil feire julaften i år. De er kanskje skuffet over at det ikke er noen rødkledd mann som kommer innom? Sånn går det når man informerer om at nissen ikke finnes! 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 så fint .... får du komme oppi du også? Eller skal han nyte luksusen alene? Neida, han deler så gjerne 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 De er kanskje skuffet over at det ikke er noen rødkledd mann som kommer innom? Sånn går det når man informerer om at nissen ikke finnes! Jeg skulle aldri ha avslørt den hemmeligheten ;o) Du har mail forresten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Beste hittil:) Tror jeg kjøper en klokke og ett par fjellsko,jeg:) Han blir jo glad uannsett.. Takk for svar:) Det var bra at du fant ut hva du skulle kjøpe ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Stormkjøkken Settlers (et genialt brettspill basert på en kombinasjon av strategi og flaks) Storbyweekend 0 Siter
Gjest kurs Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Jeg kjøpte Grete Roede-kurs til min ) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Drill? hehe... Eller noe annet i den genren der. Mannfolk flest elsker slikt selv om de ikke alltid bruker det så mye. 0 Siter
Babette Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Kan han ikke kjøpe noe selv, da? Det er vel bare unger som er opptatt av overraskelsen? Her i huset løser vi problemet enkelt, billig og greit: Vi gir ikke hverandre julegaver eller bursdagsgaver. Og savner det ikke. Det er nok av andre å bruke pengene på. Og iallfall jeg får flere andre gaver, jeg har stor familie. Han får aldri gaver fra ungene sine, men gir dem penger. Hvis de skulle ha kjøpt gave til ham, måtte han først ha gitt dem penger å kjøpe for. Så det ser han ikke noe poeng i. Hm, hvorfor forteller jeg dette, tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.