Gå til innhold

Hva skal man finne på???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan han ikke kjøpe noe selv, da?

Det er vel bare unger som er opptatt av overraskelsen?

Her i huset løser vi problemet enkelt, billig og greit: Vi gir ikke hverandre julegaver eller bursdagsgaver. Og savner det ikke.

Det er nok av andre å bruke pengene på. Og iallfall jeg får flere andre gaver, jeg har stor familie.

Han får aldri gaver fra ungene sine, men gir dem penger. Hvis de skulle ha kjøpt gave til ham, måtte han først ha gitt dem penger å kjøpe for. Så det ser han ikke noe poeng i.

Hm, hvorfor forteller jeg dette, tro.

Jeg får alltid masse fint til jul, jeg. Ting jeg ønsker meg, ting jeg ikke visste jeg trengte osv. Det er helt supert å få ei bok jeg ikke selv ville ha kjøpt, men som er kjempegod fra søstra mi for eksempel. Jeg er spent og synes det er absolutt best med overraskelser.

Å kutte ut julegaver OG BURSDAG synes jeg høres nitrist ut. Familien min gir meg ikke smykker. Hvis mannen min og jeg ikke overrasker med noe ekstraavagant (egentlig sjeldent), prøver vi å gi noe nyttig. Og det er da ikke så unyttig...

Du VET at det ikke kommer noe spennende.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Babette

3

• Tvillingmamma

2

• Åsemor

2

Skrevet

Jeg får alltid masse fint til jul, jeg. Ting jeg ønsker meg, ting jeg ikke visste jeg trengte osv. Det er helt supert å få ei bok jeg ikke selv ville ha kjøpt, men som er kjempegod fra søstra mi for eksempel. Jeg er spent og synes det er absolutt best med overraskelser.

Å kutte ut julegaver OG BURSDAG synes jeg høres nitrist ut. Familien min gir meg ikke smykker. Hvis mannen min og jeg ikke overrasker med noe ekstraavagant (egentlig sjeldent), prøver vi å gi noe nyttig. Og det er da ikke så unyttig...

Du VET at det ikke kommer noe spennende.

Jeg får også mange gaver. Det er bare kjæresten og jeg som har blitt enige om ikkke å gi noe til hverandre. Hver dag sammen med ham er en gave, som inneholder mange overraskelser!

Men for meg er det en mye større glede å gi enn å få.

Gjest noenbedre??
Skrevet

Kan han ikke kjøpe noe selv, da?

Det er vel bare unger som er opptatt av overraskelsen?

Her i huset løser vi problemet enkelt, billig og greit: Vi gir ikke hverandre julegaver eller bursdagsgaver. Og savner det ikke.

Det er nok av andre å bruke pengene på. Og iallfall jeg får flere andre gaver, jeg har stor familie.

Han får aldri gaver fra ungene sine, men gir dem penger. Hvis de skulle ha kjøpt gave til ham, måtte han først ha gitt dem penger å kjøpe for. Så det ser han ikke noe poeng i.

Hm, hvorfor forteller jeg dette, tro.

Det lurer jeg også på???

Nå lurte ikke akkurat jeg på hva andre gjør,men ok.

Vi synes det er kjekt å gi hverandre gaver,ikke bare til jul og burdager,men hele året!!

Og det skal vi jaggu meg fortsette med.

God Jul til deg:)

Skrevet

Det lurer jeg også på???

Nå lurte ikke akkurat jeg på hva andre gjør,men ok.

Vi synes det er kjekt å gi hverandre gaver,ikke bare til jul og burdager,men hele året!!

Og det skal vi jaggu meg fortsette med.

God Jul til deg:)

God jul til deg også!

Gjest papirtiger
Skrevet

det er så mye drittblad - har du noe å anbefale? annet enn jakt og fiske.... :(

Jeg vurderer å gi et abonnement på Illustrert vitenskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...