snuppehøna Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg er en jente på på 22 som er født med litt(!) tunge øyelokk..Det er ikke noe ekstremt altså.Det ligger i familien å ha tunge øyelokk og jeg har fått en veldig mild grad av det.Men i det siste synes jeg at de har blitt tyngre..Ser litt sånn oppblåste ut og det ene øyelokket er litt tyngre enn det andre og har fått en linje..Det har kommet veldig brått..Har sett på bilder fra i sommer og det var ikke slik da..Jeg skjønner ikke hvorfor dette har skjedd..Kan det være sminkebruk?Jeg bruker sminke nesten hver dag..(går aldri ut uten)Eller kan det være det er for lite søvn som har gjort det..Jeg har hatt en del søvnproblemer i det siste..Eller får jeg igjen nå for at jeg har holdt på med overdreven solariumsbruk uten briller for noen år siden??Jeg har brukt ulike øyekremer for ung hud og har vært forsiktig med å ta for mye på..Så jeg har lissom trodd at dette skulle forebygge noe sånt..Hvordan kan jeg få strammet opp huden på øyelokkene uten plastisk kirugi?Det er jo langt i fra noe sånn ekstremt..Tror ingen lege ville skjært i meg sånn jeg ser ut nå..Men det er allikevel plagsomt for meg og jeg er redd for at det skal bli værre..Finnes det et eller annet som kan hjelpe meg??Kremer,geleer,laserbehandling-hva som helst unntatt plastisk kirugi..Jeg har vært på et par hudpleiesalonger og jeg føler de bare blåste av problemet mitt..Håper noen kan svare meg!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166449-litt-tunge-%C3%B8yelokk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.