IngenLurerDenneGutten Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Inger Blikra jobber i full stilling, samt at hun er familiemenneske, jeg er imponert. http://www.ranablad.no/sport/article1351288.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En kvinne på 75 kg. som presser 225 kg. i markløft :-) Ikke verst. Disse styrkeløfterne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En kvinne på 75 kg. som presser 225 kg. i markløft :-) Ikke verst. Disse styrkeløfterne. Eh.. Feil bruk av verb. Whatever. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 En kvinne på 75 kg. som presser 225 kg. i markløft :-) Ikke verst. Disse styrkeløfterne. Jeg har kjent - og trent med Inger siden 1981. Hun er en energibunt av de skjeldne. Hun kunne satsa på fri-idrett også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Eh.. Feil bruk av verb. Whatever. Var det pedagogen som våkna nå?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har kjent - og trent med Inger siden 1981. Hun er en energibunt av de skjeldne. Hun kunne satsa på fri-idrett også. Kult! Jeg trener fra tid til annen i samme styrkesal som noen av landslagspadlerne. Jeg mener at jeg selv er ganske habil i chins, men de gutta der... Wow. Men det er veldig motiverende, da. Det samme må det være å trene med en så dyktig styrkeløfter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.