Gå til innhold

Stresshodepine/Utbrent?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er en jente på 20 år, de 3-4 siste ukene har jeg hatt så utrolig vondt i hue, er forann i panna og tinningene, jeg har nesten vondt i hode hele tiden, hvis jeg ikke har vondt i hode føler jeg med uansett tung og sliten i hodet.

Var hos legen for ca 2 mnd siden pga vondt i nakke/skuldre, fikk da beskjed om å begynne å svømme for å se om det hjalp, har ikke hatt noe problemer med nakke/skuldre etter dette, var hos legen igjen for 2 uker siden pga konstant hodepine som hadde vart i 1 uke

Har vert sykemldt i to uker fra jobben nå pga han kunne tro det var pga tette bihuler, fikk medisiner og følte at dette hjalp og det lettna i hode.

Nå er jeg ute av sykemld-perioden og har jobba tre dager, og jeg er like ille i hode igjen.

..så det er nå jeg begynner å lure på om det er pga stress og pengeproblemer.

Jeg er aktivitør-lærling med psykisk funk. hemma heltid (man-fre 7.00-15.00).

Går på omsorgsarbeider kveldskole 2 kvelder i uka fra 17 til 21.

Jobber på et sykehjem ca 1-2 dager pr. uke.

Har meldt meg inn på treningsstudio og prøver å trene styrke/kondisjon ca en time 3-4 dager pr uke.

Pengeproblemene er nok også en del av problemet vil jeg tro, jeg har jo egentlig funnet ut av hodepinen/problemet mitt selv men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det!

Jeg har jo kun ca 4-5000 utbet e.skatt pr mnd siden jeg er lærling og ikke har mulighet til å jobbe så mye ved sidenav.

Har tenkt mye på at jeg ikke orker å ha det sann 2 år til framover og sett meg etter jobb med fullt bet for å løse noen av problemene, men jeg vil jo i tilleg ha et fagbrev, den som har stoppa meg til å ikke slutte med lærlingtiden er nok pappa, han har bet ned hele lånet mitt (13.000kr.) så jeg skal ha 1000 kr mer å leve for i mnd og han har bet alle regningene/inkasso mine som var på 18.000, men da måtte jeg love å gjøre ferdig lærling-tiden! jeg vet jeg er utrolig heldig som har foreldre (som ikke har altfor mye penger selv) som gjør dette for meg selv om jeg ikke har bodd hjemme på 3 år, men dette var et skikkelig underlag for meg, bare å fortelle de om alle regningene osv var helt forferdelig, å jeg har så utrolig dårlig samvittighet for dette.

De siste dagene har jeg omtrent bare sittet hjemme å grina etter jobb, orker ikke dra på skolen, gidder ikke trene og sier jeg ikke kan når de ringer meg fra sykehjemmet å lurer på om jeg kan jobbe... Jeg har nok av gode venniner og snakker med de om det men det hjelper ikke så veldig mye, kan sef kutte ut skole og trening så har jeg bare lærling-jobben å tenke på, men jeg tror ikke det er det som er prob, hadde jeg bare hatt bedre råd hadde alt vert så utrolig mye lettere....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166454-stresshodepineutbrent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...