Gå til innhold

Trøtt? Bli hjemme fra jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det ikke snakk om å møte veggen her da og de tilfellene jeg snakker om er det i hvert fall ikke tilfelle.

Det verste er at man lærer det videre til ungene sine også.

"Det verste er at man lærer det videre til ungene sine også. "

Ja, ikke sant?

Var det ikke vi som var nokså enige om at ungene skulle være rimelig syke før de fikk være hjemme fra skolen, tro?

Skrevet

"Er man trett pga. at man satt oppe til klokka 2-3 på natta for å se en film, så er det absolutt ikke riktig å ta fri;o)"

Er jo ikke vanskelig å være enig i det, men dersom vedkommende som satt oppe halve natta og så på film tilfeldigvis er han som dagen etter skal være min hjernekirurg, så tror jeg kanskje jeg hadde foretrukket at han holdt seg hjemme likevel! ;-)

La oss håpe at hjernekirurger har vett til å legge seg til riktig tid om kvelden;o)

Skrevet

Hei,

Jeg tror ikke det nødvendigvis var mer "respektert" å være "trøtt" eller lignende før. Heller tvertimot.

Med vennlig hilsen

Jeg tror egentlig ikke at jeg sa det, i hvert fall var det ikke slik ment...... vet ikke hvordan det jeg sa kan tolkes. Hadde enslags brainstorming på tankene mine. Det er i hvert fall slik at mange psykiske plager ikke blir respektert på lik linje som fysiske, selvom vi innbiller oss at 'vi er blitt såååååå flinke til å ta vare på alle'

Skrevet

Nå var det ikke snakk om å møte veggen her da og de tilfellene jeg snakker om er det i hvert fall ikke tilfelle.

Det verste er at man lærer det videre til ungene sine også.

Når er det snakk om 'å møte veggen'? Når det skjer så er det ingen som forstår, alle er like uvitende.....

Skrevet

Nie, jeg vtro ikke de er mer opplagte enn andre.

men dersom den legen som skulle foreta en viktig noperasjon på meg selv hadde vurdert sin tilstand som så trøtt at han helst burde holde seg hjemme, ja så håper jeg virkelig han gjør nettop det! ;-)

Uansett hvor mye skulking dette måtte anses å være! :-)

Tja, vi kan jo håpe. Men desverre er vi bare på samlebånd for legene når de er sliten. Jeg ville i hvert fall ikke blitt operert på slutten av dagen eller tidlig på morgenen hvis jeg fikk velge :o)

Skrevet

"Det verste er at man lærer det videre til ungene sine også. "

Ja, ikke sant?

Var det ikke vi som var nokså enige om at ungene skulle være rimelig syke før de fikk være hjemme fra skolen, tro?

Jo, da må de ligge i senga hele dagen og kjede seg ;o)

Skrevet

Når er det snakk om 'å møte veggen'? Når det skjer så er det ingen som forstår, alle er like uvitende.....

Jeg forsto det men er redd legen ikke gjorde. Så jeg ble sykemeldt av legene på jobben.

Luna21365380663
Skrevet

Fy flate!!

Da jeg gikk på grunnskolen, var det aldri snakk om å få være hjemme fordi man var TRØTT!!!??! Hallo!! Voksne! Voknå opp!

Er folk trøtte, må de ta seg sammen, stå opp tidlig, og komme seg i seng til rimelig tid! (Jeg har forresten sittet opp i hele natt, fordi jeg ikke fikk sove. Men jeg jobber ikke, og kan dessverre ikke glede noen i dag, ved å ringe og si at jeg er trøtt..)

Skrevet

Går på jobb så lenge jeg ikke er så dprlig at jeg ikke orker det.. Har jeg småvondt i hodet og er litt stiv, så går jeg på jobb (prøverå jobbe, kanskje jeg blir bra utover dagen?), blir jeg verre går jeg heller hjem før..

Det der er rett og slett svindel! Man har ikke lov til å ta i mot sykepenger fordi man er trøtt!!!! Er man sliten, stressa og trøtt får man ta seg ferie da! Makan til sleipe folk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...