Caytlin Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Min Kjære fyller 30 i april og jeg har lyst til å stikke av med han på et hotell i oslo. Kunne tenkt meg et spa hotell, men de ligger for langt unna. Hvem hotell er best,koselig etc , god service.. Jeg styrer unna Royal Christiania Hotel, vi var der en helg og makan til service..Nei takk. Hva kan vi finne på i Oslo? Litt fart, koselig og romantisk.. Gi meg tips dere som kjenner oslo eller har vært der... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 go-cart? 0 Siter
Caytlin Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 go-cart? hvor ligger det? 0 Siter
Dory Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Tror det ligger ett Spa hotell rett utenfor Oslo. Lillestrøm, Arena?? Tror det het det. Klem:) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Tror det ligger ett Spa hotell rett utenfor Oslo. Lillestrøm, Arena?? Tror det het det. Klem:) Hvis du skal til Lillestrøm-området, må du gå og spise på Miro. Nydelig mat, både i kefeen og restauranten. http://www.kafemiro.no 0 Siter
Gjest quando Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Jeg bor ofte på Royal Christiania. Kjempebra hotell, bra service. Hvilket service var det som manglet? Du, det heter ikke "Hvem" hotell, det heter HVILKET hotell. 0 Siter
Gjest Jeremiassen Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 hvor ligger det? Vet du ikke hvor Hotell go-cart ligger?? *LOL* 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 hvor ligger det? Noen andre vet sikkert. Det er for voksne. Innendørs. 0 Siter
Spirello Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 jeg holder en knapp på Plaza jeg... De har flotte rom, bar nede, flott bar med utsikt oppe, tapaslunsj oppe med flott utsikt, gangavstand til alle restauranter og andre utesteder i byen. 0 Siter
Caytlin Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Skrevet 3. desember 2004 jeg holder en knapp på Plaza jeg... De har flotte rom, bar nede, flott bar med utsikt oppe, tapaslunsj oppe med flott utsikt, gangavstand til alle restauranter og andre utesteder i byen. Takk for innspill 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.