Gå til innhold

Overaske mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min Kjære fyller 30 i april og jeg har lyst til å stikke av med han på et hotell i oslo.

Kunne tenkt meg et spa hotell, men de ligger for langt unna.

Hvem hotell er best,koselig etc , god service..

Jeg styrer unna Royal Christiania Hotel, vi var der en helg og makan til service..Nei takk.

Hva kan vi finne på i Oslo?

Litt fart, koselig og romantisk..

Gi meg tips dere som kjenner oslo eller har vært der...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

go-cart?

Skrevet

Tror det ligger ett Spa hotell rett utenfor Oslo. Lillestrøm, Arena?? Tror det het det.

Klem:)

Skrevet

Tror det ligger ett Spa hotell rett utenfor Oslo. Lillestrøm, Arena?? Tror det het det.

Klem:)

Hvis du skal til Lillestrøm-området, må du gå og spise på Miro. Nydelig mat, både i kefeen og restauranten.

http://www.kafemiro.no

Skrevet

Jeg bor ofte på Royal Christiania. Kjempebra hotell, bra service.

Hvilket service var det som manglet?

Du, det heter ikke "Hvem" hotell, det heter HVILKET hotell.

Gjest Jeremiassen
Skrevet

hvor ligger det?

Vet du ikke hvor Hotell go-cart ligger??

*LOL*

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hvor ligger det?

Noen andre vet sikkert. Det er for voksne. Innendørs.

Skrevet

jeg holder en knapp på Plaza jeg... De har flotte rom, bar nede, flott bar med utsikt oppe, tapaslunsj oppe med flott utsikt, gangavstand til alle restauranter og andre utesteder i byen.

Skrevet

jeg holder en knapp på Plaza jeg... De har flotte rom, bar nede, flott bar med utsikt oppe, tapaslunsj oppe med flott utsikt, gangavstand til alle restauranter og andre utesteder i byen.

Takk for innspill

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...