Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akk,ja. Det er ikke alle som har det privilegium å være over 40 :-(

Jeg har! :)¨

Jeg var redd Pernille og Mister Nelson jeg! - så det trener jeg meg opp på å se nå,

Kan dere huske "lille Rosin?"

faren min ble sinna når det var LEIKESTOVE, han syns at han Geir Børresen var så steinekkel- og det har jeg arva.

hehe, var det ikke noen som sa at han var ekkel - for han var faen meg NAKEN inni labbetuss på Barne-TV!

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

24

• ShitDiddelyDo

18

• pimson

12

• noami

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ironi? Hmmm. Har ikke tenkt tanken, men kanskje det er det som er saken. Har alltid undret meg over at så mange påstår å ha blitt plaget av Reparatørene...

Jeg var EKTE redd!

Skrevet

Pompel og Pilt var ikke skummelt, men underlig forunderlig og utrolig morsomme i sin bisarre verden av dører på kryss og tvers av tid og rom, nøkkelspisere, vaktmesterkoner med pakkedilla, vaktmestere med hjernen full av ubrukelige ord, vaktmesterbarn med glupende appetitt, og sist men ikke minst, nye og atter nye eksistensielle møter mellom mot vs feighet.

Dette husker du mye bedre enn jeg gjør (eller så har du "tyvtittet" i voksen alder:-)

Det eneste jeg husker nå, og som har satt seg ordentlig fast er at jeg synes den var litt skummel og denne stadige gjentakelsen av ordet "reparere" i alle ulike former.

Den har satt seg helt fast på samme måte som en melodi kan gjøre det - bortsett fra at denne sitter der enda etter så mange år:-)

Skrevet

Gorgon vaktmester var herlig skummel ;-)

Yes - det var det han het!

Arrghhh - nå får jeg sikkert mareritt i natt....he-he

mil1365380270
Skrevet

Jeg har! :)¨

Jeg var redd Pernille og Mister Nelson jeg! - så det trener jeg meg opp på å se nå,

Kan dere huske "lille Rosin?"

faren min ble sinna når det var LEIKESTOVE, han syns at han Geir Børresen var så steinekkel- og det har jeg arva.

hehe, var det ikke noen som sa at han var ekkel - for han var faen meg NAKEN inni labbetuss på Barne-TV!

Mister Nelson var ikke snill, det er jeg helt sikker på ;-)

Skrevet

Når ble de sendt?

Laget i 68, sendt første gang 69, deretter i 76, 79, og 85 (med lovnad om at nå var det helt siste gang, aldri mer etc etc), og så sendt igjen i 94.

Skrevet

Dette husker du mye bedre enn jeg gjør (eller så har du "tyvtittet" i voksen alder:-)

Det eneste jeg husker nå, og som har satt seg ordentlig fast er at jeg synes den var litt skummel og denne stadige gjentakelsen av ordet "reparere" i alle ulike former.

Den har satt seg helt fast på samme måte som en melodi kan gjøre det - bortsett fra at denne sitter der enda etter så mange år:-)

Tyvtittet? Jeg sier et annet sted at jeg har videoen.

Skrevet

Laget i 68, sendt første gang 69, deretter i 76, 79, og 85 (med lovnad om at nå var det helt siste gang, aldri mer etc etc), og så sendt igjen i 94.

Ok!

Skrevet

Akk,ja. Det er ikke alle som har det privilegium å være over 40 :-(

Pøh, ingenting å akke over.

Skrevet

Egentlig ikke en skrekkfilm, men "Picnick med døden" - må man liksom ha sett :)

Aaaah, ja den er lei. Har musikken på vinyl.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da må jeg ha sett dem i 79. Altså når jeg var ekstremsneip.

Det er jo ikke så rart at de andre her ikke skremmes. De må jo ha vært rundt 16 de så Pompel og Pilt i 79.

Hvis jeg hadde vært 16 når jeg så dem hadde heller ikke jeg blitt livredd for dem. Redd, javisst, men ikke livredd.

Skrevet

Mr Nelson var ikke Pernilles onkel, men hennes venn og bent sagt temmelig på knærne etter henne.

He he.. JA, det stemmer kanskje det. Jeg var vel igrunn litt for ung til å tolke den delen av det. Husker bar at han var både "skummel" og vemmelig. Faktisk en slesk og ekkel type når jeg nå tenker etter ;-)

Skrevet

He he.. JA, det stemmer kanskje det. Jeg var vel igrunn litt for ung til å tolke den delen av det. Husker bar at han var både "skummel" og vemmelig. Faktisk en slesk og ekkel type når jeg nå tenker etter ;-)

I episode en så snurrer vaktmestern hodet sitt 360 grader a'la the excorist.....sier vel litt det :P

Skrevet

I episode en så snurrer vaktmestern hodet sitt 360 grader a'la the excorist.....sier vel litt det :P

Episode 1. i Pernille og Mr. Nelson??

Skrevet

Episode 1. i Pernille og Mr. Nelson??

Hm ups..nei, pompel og pilt :P Nå blandet jeg de to seriene det snakkes om her, trodde du snakket om vaktmestern i p&P :P sorry :)

Skrevet

Hm ups..nei, pompel og pilt :P Nå blandet jeg de to seriene det snakkes om her, trodde du snakket om vaktmestern i p&P :P sorry :)

Niks, har faktisk ikke sett Pompel & Pilt. Iallefall gjorde de ikke varige inntrykk..

Skrevet

28 dager senere.

Skumlere får du det ikke... Glemmer den aldri:-(

Skrevet

Final Destination (tror det fins en toer også, men den har jeg ikke sett). Vet ikke om det er noen bra film eller om den kvalifiserer som grøsser, men jeg likte den iallfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...