Gjest venninna hennes Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 ...gitt til fødselsdagen til din 33-årige venninne? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Skjerf og votter, badekuler og badeskum (om hun har badekar...), "Da Vinci Koden" av Dan Brown, cd: f.eks. Thomas Dybdahl, nytt sengetøysett, tekopper og te, stearinlys og servietter eller en veske. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Live Aid Boxen som er ute på dvd nå. En jente på 33 husker sannsynligvis begivenheten, og kommer til å nyte disse 10 timene med nostalgi. Dessuten går penga til en god sak! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Live Aid Boxen som er ute på dvd nå. En jente på 33 husker sannsynligvis begivenheten, og kommer til å nyte disse 10 timene med nostalgi. Dessuten går penga til en god sak! Åh, jeg hadde blitt superhappy for den! Vil du komme i min 33-årsdag om et snaut år? 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Ei flaske rødvin er en fin ting å få. Eller en bok en har lyst på. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Åh, jeg hadde blitt superhappy for den! Vil du komme i min 33-årsdag om et snaut år? Hvis du stikker inn og sjekker innlegget mitt til deg på Meldinger så er det en deal. 0 Siter
spørsmålet Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Er det din beste venninne ville jeg gitt en opplevelse sammen med henne,eks.kino,teater,konsert eller en middag ute. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hvis du stikker inn og sjekker innlegget mitt til deg på Meldinger så er det en deal. Nå kan jeg vel bare lene meg tilbake og glede meg til neste års bursdagsfeiring? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Nå kan jeg vel bare lene meg tilbake og glede meg til neste års bursdagsfeiring? Det er korrekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.