Gå til innhold

Hva ville du...

Gjest venninna hennes

Anbefalte innlegg

Gjest venninna hennes
Skrevet

...gitt til fødselsdagen til din 33-årige venninne?

hare1365380455
Skrevet

Skjerf og votter, badekuler og badeskum (om hun har badekar...), "Da Vinci Koden" av Dan Brown, cd: f.eks. Thomas Dybdahl, nytt sengetøysett, tekopper og te, stearinlys og servietter eller en veske.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Live Aid Boxen som er ute på dvd nå.

En jente på 33 husker sannsynligvis begivenheten, og kommer til å nyte disse 10 timene med nostalgi. Dessuten går penga til en god sak!

Skrevet

Live Aid Boxen som er ute på dvd nå.

En jente på 33 husker sannsynligvis begivenheten, og kommer til å nyte disse 10 timene med nostalgi. Dessuten går penga til en god sak!

Åh, jeg hadde blitt superhappy for den!

Vil du komme i min 33-årsdag om et snaut år?

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Ei flaske rødvin er en fin ting å få. Eller en bok en har lyst på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, jeg hadde blitt superhappy for den!

Vil du komme i min 33-årsdag om et snaut år?

Hvis du stikker inn og sjekker innlegget mitt til deg på Meldinger så er det en deal. :)

Skrevet

Er det din beste venninne

ville jeg gitt en opplevelse sammen med henne,eks.kino,teater,konsert eller en middag ute.

Skrevet

Hvis du stikker inn og sjekker innlegget mitt til deg på Meldinger så er det en deal. :)

Nå kan jeg vel bare lene meg tilbake og glede meg til neste års bursdagsfeiring?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå kan jeg vel bare lene meg tilbake og glede meg til neste års bursdagsfeiring?

Det er korrekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...