Gå til innhold

3 år og 5 mnd for 100 drap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten ønsker du ikke, eller så vil du ikke, eller så evner du ikke - å forstå det enkleste Sør.

Og da tror jeg vi like godt sier takk til deg i denne tråden:-)

Jo, Goliath, det er nettopp det jeg forstår, og derfor jeg påpeker at du ikke er bedre enn dem du kritiserer. Dere er akkurat like, og hører til i samme gruppe: De som ikke vil forholde seg til MR og GK.

Skrevet

Jo, Goliath, det er nettopp det jeg forstår, og derfor jeg påpeker at du ikke er bedre enn dem du kritiserer. Dere er akkurat like, og hører til i samme gruppe: De som ikke vil forholde seg til MR og GK.

Jeg klarer ikke å dy meg for å svare igjen:-)

Det er jo nettopp dine påstander om hva du "forstår" som blir latterlig, all den tid den du "forstår" ikke er enig med deg i det du har "forstått" om vedkommende.

Vi kan gjerne ta en diskusjon om det er du eller meg som vet hva jeg faktisk mener, men du ser kanskje hvor meningsløst det blir - eller?

De som er mest kjent for samme type påståelighet som du utviser, er jo som regel fanatister eller fundamentalister av ulike typer - som ser verden og menneskene i den som like sort/hvitt som det du selv forfekter ved de fleste anledninger.

Det jeg derimot gjør er å stille spørsmålstegn ved hensiktsmessigheten av en del av de lover og regler vi skal følge.

Og all den tid du mener det gjør meg "like ille" som de som bryter disse reglene på det groveste, så ser vel også du hvor lite konstruktivt det er?

Som tidligere nevnt - hadde man fulgt dine "prinsipper" så ville ikke verden ha utviklet seg noe særlig videre i positiv forstand etter f.eks den mørke middelalder.

Det var nok av dem på den tid som var like mye i mot diskusjoner om endringer av de lover og regler man var underlagt da også.

DE hadde helt klart sine "vikarierende argumenter" for det. Og så kan man jo bare lure på hva dine "vikarierende argumenter" faktisk er....og hvilke interesser du ønsker å fremme?

For det er i hvert fall ikke de som du påstår at det er.

Såpass kan jeg påstå at jeg forstår - på lik linje med dine påstander om hva du forstår av meg.

You see? :-)

Skrevet

Det du skriver vitner vel mer om din grenseløse uvitenhet?

At lengden på straffen er hårreisende er åpenbart. At ikke Norge skal ta del i å straffe/fengsle folk er idioti fra din side.

Her kan du lese litt mer om andre argumenter og meninger om at disse skal sone i Norge:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257167

Du mener vel da at også det disse sier er idioti da - eller gjelder det bare når Grip sier det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...