flisa Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 "Utenfor husene er det lys på trærne, lys på vegger, selvlysende nisser, et juletre med lys på veranda og minst ett ute i hagen. Jovisst ser dette koselig ut, men jeg blir betenkt" Koselig?? Selvlysende nisser og lyskjeder rundt vegger og tak? Synes det er grusomt med overdrivelsene, jeg. Vi har adventsstjerner i noen vinduer, og lys i et tre utenfor. Synes det er passe. Ellers er jeg enig,- vi lever i overflod, de fleste av oss... Jeg liker å leve i overflod jeg! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Jeg liker å leve i overflod jeg! Litt av et utsagn? Men det er mange som har det slik, så det er tydeligvis 'in'. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 "har ikke hatt råd til juletre før"? Hvor lite penger er det mulig å ha da`? - - - jeg levde for 40 kroner dagen en lang periode - og det skulle dekke alt. - da kontatktet jeg jo en bonde som jeg fikk et gratis juletre av......jeg gjorde ikke ungene mine fattig for det....er jeg slem nå? Ja, du er slem. Ikke alle som liker å tigge heller vet du! Et juletre skal jo også ha lys og pynt og juletrefot. 0 Siter
flisa Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Ja, du er slem. Ikke alle som liker å tigge heller vet du! Et juletre skal jo også ha lys og pynt og juletrefot. Vi lagde alt av papir vi. Eller må man da har papir også? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 Vi lagde alt av papir vi. Eller må man da har papir også? Lyset og juletrefoten også? Krativt. 0 Siter
flisa Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Lyset og juletrefoten også? Krativt. Det var uten lys - og en stor potte med sand til fot! *juger så det renner her* jeg hadde juletrefot, men ikke lys. Det er sant ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.