Gå til innhold

For en overflod!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Utenfor husene er det lys på trærne, lys på vegger, selvlysende nisser, et juletre med lys på veranda og minst ett ute i hagen.

Jovisst ser dette koselig ut, men jeg blir betenkt"

Koselig?? Selvlysende nisser og lyskjeder rundt vegger og tak? Synes det er grusomt med overdrivelsene, jeg.

Vi har adventsstjerner i noen vinduer, og lys i et tre utenfor. Synes det er passe. Ellers er jeg enig,- vi lever i overflod, de fleste av oss...

Jeg liker å leve i overflod jeg! :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg liker å leve i overflod jeg! :)

Litt av et utsagn? Men det er mange som har det slik, så det er tydeligvis 'in'.

Skrevet

"har ikke hatt råd til juletre før"?

Hvor lite penger er det mulig å ha da`? - - - jeg levde for 40 kroner dagen en lang periode - og det skulle dekke alt. - da kontatktet jeg jo en bonde som jeg fikk et gratis juletre av......jeg gjorde ikke ungene mine fattig for det....er jeg slem nå?

Ja, du er slem. Ikke alle som liker å tigge heller vet du! Et juletre skal jo også ha lys og pynt og juletrefot.

Skrevet

Ja, du er slem. Ikke alle som liker å tigge heller vet du! Et juletre skal jo også ha lys og pynt og juletrefot.

Vi lagde alt av papir vi. Eller må man da har papir også?

Skrevet

Vi lagde alt av papir vi. Eller må man da har papir også?

Lyset og juletrefoten også? Krativt.

Skrevet

Lyset og juletrefoten også? Krativt.

Det var uten lys - og en stor potte med sand til fot!

*juger så det renner her*

jeg hadde juletrefot, men ikke lys. Det er sant :()

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...