Gå til innhold

Nutrilett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!Takk alle med velmenende råd og erfaringer. Ville bare si at uvelheten gikk over etter en stund, og nå har jeg t.o.m gått en rask tur. Det gikk fint. Så jeg prøver å fortsette litt til.Vet at dette ikke er den ideelle måten å gå ned i vekt på, men når ingenting annet hjelper er det verdt et forsøk...Nå er jeg jo også obs på at det er lett å fyke opp i vekt igjen etterpå, så får passe meg ekstra da, og trappe opp matinntaket forsiktig.

hei, kan du si ifra hvordan det har gått når du er ferdig med dietten? er litt nysjerrrig på denne dietten:)

Gjest jennika
Skrevet

hei, kan du si ifra hvordan det har gått når du er ferdig med dietten? er litt nysjerrrig på denne dietten:)

Klart jeg kan!Er ganske spent selv også må jeg innrømme...:)Skal bare holde på med pulveret en uke tenker jeg(2 uker max).Så vi får se...

Skrevet

Klart jeg kan!Er ganske spent selv også må jeg innrømme...:)Skal bare holde på med pulveret en uke tenker jeg(2 uker max).Så vi får se...

Har du forresten prøvd vanndrivende tabletter? AntiSalt brukte jeg i litt over en mnd før mitt bryllup, for å drive ut litt ekstra vann slik at kjolen satt bedre (hadde veldig kroppsnær kjole :P). Må brukes i minst en mnd i forveien da. Ellers sa de i helsekostbutikken at om det var snakk om lengre tidsperspektiv kunne en forsøke tabletter som binder seg til fettet i maten..men de mente det ikke var spes effektivt for normalt slanke + måtte taes i minst 3 mnd for å se noe effekt.

Skrevet

takk, og lykke til:0)

Skrevet

Har du forresten prøvd vanndrivende tabletter? AntiSalt brukte jeg i litt over en mnd før mitt bryllup, for å drive ut litt ekstra vann slik at kjolen satt bedre (hadde veldig kroppsnær kjole :P). Må brukes i minst en mnd i forveien da. Ellers sa de i helsekostbutikken at om det var snakk om lengre tidsperspektiv kunne en forsøke tabletter som binder seg til fettet i maten..men de mente det ikke var spes effektivt for normalt slanke + måtte taes i minst 3 mnd for å se noe effekt.

Hvor fikk du kjøpt AntiSalt? Ble du slankere av det altså? Og hva slags tabletter binder fettet? Må ikke alt sånt kjøpes med resept?

Skrevet

Hvor fikk du kjøpt AntiSalt? Ble du slankere av det altså? Og hva slags tabletter binder fettet? Må ikke alt sånt kjøpes med resept?

Du får det i helsekostbutikken for rundt 100lappen (kostet 95 i den ene butikken og 105 i den andre). Liker å tro at det hjalp, men grunnen til at jeg var litt blubby før bryllupet var pga en sent oppdaget MA ca 1 1/2 mnd før. Så vannet som hadde samlet seg opp i kroppen da ville ha gått vekk med tid og stunder uansett, men som sagt..liker å tro at tablettene hjalp til å få litt fortgang i prosessen.

Tablettene som binder fett er vesentlig dyrere og må brukes i minst 3 mnd før noe resultat sees. Er heller ingen lettvidt løsning, skal visst kombineres med fornuftig kosthold og trening - så det spørs om det er tablettene som hjelper eller om det er de to sistnevte som en da ser resultater av..snakk med ekspeditørene i helsekostbutikken du, de skal kunne mer om dette :)

Skrevet

AntiSalt brukes visstnok av kroppsøvere/utøvere som vil at kroppen skal være maksimalt uten ekstra vann før større konkurranser og sånt. så antar det har en viss effekt da..

(lette litt på nettet før jeg bestemte meg for å prøve AntiSalt)

Gjest jennika
Skrevet

Hei og takk for tipset! Kanskje jeg skal prøve det:) Men tror isåfall jeg vil gjøre meg ferdig med nutrilett kuren først, for vet ikke om det er så bra å blande de to?

Skrevet

AntiSalt brukes visstnok av kroppsøvere/utøvere som vil at kroppen skal være maksimalt uten ekstra vann før større konkurranser og sånt. så antar det har en viss effekt da..

(lette litt på nettet før jeg bestemte meg for å prøve AntiSalt)

takk for svar:-) Jeg har også lyst til å gå ned 3-5 kilo. Trener 3 ganger i uken og spiser sunt, så kanskje noe av dette kan gjelpe med de siste kiloene.

Skrevet

Hei og takk for tipset! Kanskje jeg skal prøve det:) Men tror isåfall jeg vil gjøre meg ferdig med nutrilett kuren først, for vet ikke om det er så bra å blande de to?

Aner ikke, spør i butikken, de ansatte der skal kunne vite sånt, iallefall de fast ansatte. Fikk grundig hjelp og informasjon i de to butikkene jeg var innom før jeg bestemte meg iallefall :)

Skrevet

takk for svar:-) Jeg har også lyst til å gå ned 3-5 kilo. Trener 3 ganger i uken og spiser sunt, så kanskje noe av dette kan gjelpe med de siste kiloene.

Lykke til, og som jeg skrev ovenfor...spør i butikken, de skal ha greie på dette og kunne svare på spm. De virket iallefall veldig grundige og pålitelige i de butikkene jeg var innom :)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Hva mener du med sunt? Disse pulverkurene inneholder jo alle næringsstoffene vi har behov for, mye mer enn normal norsk kosthold gir oss i løpet av en dag.

Men magen trenger noe "fast" også, ikke bare flytende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...