Mistera Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Alltid like morsomt å registrere folk som angrer på sin tatovering, og overkompenserer med å forsvare den med nebb og klør. Jeg angrer ingenting jeg! Vis meg hvor jeg gjør det vær så snill! Jeg har to stykker som jeg er meget fornøyd med og jeg kommer heller aldri til å angre på dem, de er minner fra tider som jeg gjerne vil huske..... Kan ikke du få deg en annen hobby reynolds? Med det mente jeg annet enn å være motepoliti over hva som er harry og ikke! Liker svært dårlig sosser skjønner du! 0 Siter
Mistera Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Du skriver i hvert fall langt bedre enn reynolds leser. Takk takk:) 0 Siter
Gjest forklar da Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Smarte mennesker tar ikke epiduralbedøvelse men full narkose. Hvorfor er det smart?? 0 Siter
Mistera Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Hvorfor er det smart?? fordi det er j..... vondt! Ergo smarte mennesker legger seg i full narkose:) 0 Siter
Gjest liker ikke epidural Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 fordi det er j..... vondt! Ergo smarte mennesker legger seg i full narkose:) Jeg skulle få epidural bedøvelse (skulle operere i benet), men den ble spinal (nålen kom for langt inn). Ble syk i flere dager.. Måtte få intravenøst (væske), klarte ikke drikke. Da jeg fødte klarte de ikke sette epidural pga tette rier, men jeg var øm og hadde vondt i lang tid etter prøvingen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.