Ulrikke Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Vi skal være borte en del i jula, men litt hjemme også - og derfor har vi lyst til å ha juletre. Spørsmålet er: hvordan i hule heite klare å få treet til å holde på nålene når vi ikke kan vanne det to ganger om dagen? Hadde vært kjekt å komme hjem til et TRE, ikke til en haug med nåler på gulvet... Noen som har erfaringer og tips? 0 Siter
noami Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Visste ikke en måtte vanne de to ganger om dagen. Har vannet mine sjeldne men de har som regel holdt seg bra da såvidt jeg husker. Er plasttre et alternativ? 0 Siter
noami Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Visste ikke en måtte vanne de to ganger om dagen. Har vannet mine sjeldne men de har som regel holdt seg bra da såvidt jeg husker. Er plasttre et alternativ? 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Kjøp edelgran-den trenger ikke vann for å overleve til langt uti januar! 0 Siter
Gjest tips Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Kjøper du et ferskt tre (evt tar med familien på jultrehogst selv, sjekk lokalavisen), så holder det uten vann hver dag. Sett det langt unna panelovn / radiator. Kjøp evt edelgran, de drysser ikke selv om de tørker litt. Kjøp jultrefot som har plass til en flaske med vann satt opp ned i foten, da får treet vann over litt lenger tid. 0 Siter
Gregga Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Visste ikke en måtte vanne de to ganger om dagen. Har vannet mine sjeldne men de har som regel holdt seg bra da såvidt jeg husker. Er plasttre et alternativ? Har aldri hatt problemer med dryssende juletre. Joda, det detter en og annen nål, men aldri noen mengder. Bruker alltid vanlig gran, har brukt det i alle år. Har vann på juletreet når vi pynter det lille julaften, og etterfyller aldri! treet står til 20. dag jul 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hæ? Vanne to ganger om dagen? Det har vi aldri gjort. 0 Siter
flisa Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har aldri vannet treet jeg! bare første dagen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.