Gå til innhold

Hvordan sjekke opp en tyrkisk kurder?

Gjest smiler til de som gidder å svare

Anbefalte innlegg

Gjest clampen
Skrevet

Det kunne jeg også sagt, før jeg traff han...

Finnes sikkert greie kurdere og..

De er greie på SIN måte, bare kvinner tilpasser seg deres kvinnesyn. Er du klar for det?

Skrevet

Det du skriver her er realitetene.

Det triste er alle de som på prinsippielt grunnlag hevder at slik behøver det nødvendigvis ikke å være for alle.

Prinsippielt er det heller ikke sikkert at en gjentagende overgriper og kvinneundertrykker fortsetter slik gjennom hele sitt liv.

Men ønsker man å ta sjansen på å involvere seg med en slik, så burde man også være klar over risikoen......og det burde være en selvfølge at det er riktig å advare vedkommende.

Men du risikerer helt sikkert at det er flere her på DOL som vil kritisere deg for hva du her skriver.

Men jeg gjør det ikke.

:) vet du, det får så være! De kan komme med den kritikken de vil:)

Jeg vet at advarselene jeg fikk hos politiet er realistiske og de fortalte meg hårreisende episoder fordi de ville at jeg skulle få venninnen min utav situsjonen ( bor på lite sted, så vi "kjenner" dem) det var en oppriktig bekymringsmelding fra dem...

Og jeg har sett andre, man må bare advare...

Det hjelper ikke etter på å komme med I told you so!

Skrevet

:) vet du, det får så være! De kan komme med den kritikken de vil:)

Jeg vet at advarselene jeg fikk hos politiet er realistiske og de fortalte meg hårreisende episoder fordi de ville at jeg skulle få venninnen min utav situsjonen ( bor på lite sted, så vi "kjenner" dem) det var en oppriktig bekymringsmelding fra dem...

Og jeg har sett andre, man må bare advare...

Det hjelper ikke etter på å komme med I told you so!

Jeg har selv noen erfaringer/historier gjennom noen tidligere kolleger (der jeg var nødt til å bistå), og også gjennom noen bekjente i politiet.

De som bagatelliserer dette vet svært lite om realitetene i hva de faktisk snakker om.

Og det er ikke spesielt smart ikke å lære av andres erfaringer - spesielt når det heller tilhører unntakene enn regelen at det går bra.

Og når det i de aller fleste tilfeller går dårlig, så går det så veldig dårlig og får så store konsekvenser for alle involverte - ikke minst barna, hvis forholdet går så langt.

Skrevet

Kjenner du noen norske jenter som har innvolvert seg LENGE i en muslimsk mann uten at hun underveis har fått problemer med tilpasningen til deres syn på kvinnen?

Ja

Skrevet

Les "På flukt" og "Aldri mer fri" (oppfølgeren til den første) av Liza Marklund før du involverer deg med ham.

Gjest thieveinthetemple
Skrevet

Man trenger jo ikke sjekke opp tyrkiske kurdere... De sjekker jo opp deg!

lol, som om jeg skulle sagt det sjøl

Gjest trygdeåte
Skrevet

Si at du har en mor som arbeider på trygdekontoret og som kan fikse en uføretrygd!

Skrevet

Hun har altså valgt å tilpasse seg??

Nei, han har tilpassa seg. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...