Gå til innhold

Kombispiller

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg skjønner at den gamle videomaskina snart er overflødig - i alle fall skal butikkene slutte med filmene som passer. Så må man endelig til slutt gi seg, og kjøpe dvd-maskin. Men skulle gjerne ha spilt av de gamle vhs-vidoene også, da.

Har noen erfaring med kombiversjonene? Der begge deler kan brukes? Så at de hadde på Kelkoo.

Vet noen?

Skrevet

Jeg har en kombi som jeg har kjøpt fra Ellos. Fungerer helt greit den.

Samsung tror jeg merket er.

Skrevet

Vi har kjøpt en helt ok en fra Samsung . Mest fordi vi har mange barnevideoer som lille fortsatt vil se . Den var ikke så veldig dyr og er lett å bruke .

Skrevet

Slutter meg til koret; har også en Samsung til en rimelig penge (ca 1700,- på tilbud). Den fungerer utmerket.

Skrevet

Jeg har en Radionette RN-8502. Denne er ikke sonefri, og det er det eneste jeg kan si som er negativt...

Vet ikke hva den kostet, fikk den til jul for to år siden.

Skrevet

Min far har en kombimaskin, fungerer utmerket. Men jeg husker ikke merket eller noen ting. Tror den kostet et par tusen? Kan det stemme?

Skrevet

Ikke kjøp en kombispiller?

Dersom den går i stykker taper du i praksis 2 spillere.

Det er ikke noe problem å ha både videospiller og dvd koblet til TV/forsterker.

Kombispillerne er som regel ganske dårlige. Og de er mye dyrere enn å kjøpe to separate spillere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...