Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden gikk ordføreren i en nabokommune ut i avisen og konkluderte at folk som hadde gått på T5PC, hadde bare seg selv å takke for uføret de var kommet opp i.( husker ikke ordlyden helt).

Han regnet vel ikke med at listen ble offentliggjort !!

Var der selv!

Gjest tro det
Skrevet

He-he ... og andre igjen sier at de ikke visste de sto der.... at det var sønnen som hadde kjøpt aksjene uten vedkommendes viten.

Skrevet

Jeg har sluttet å forundre meg over f.eks. Jehovas vitner som tror på at verden vil gå under og at bare de som har den rette tro vil stå opp fra graven igjen. Også har vi de som tror på julenissen.

skorpionfisken
Skrevet

Det er vel ikke noe i veien for å mene at man selv har gjort noe dumt som de selv må stå for.

Selv om jeg ikke står på de listene, så har jeg da gjort andre ting i livet som jeg synes er dumt og som jeg må stå for selv. Det hindrer meg vel ikke i å kritisere andre for å gjøre samme feilen.

Gjest Snodig det der
Skrevet

Har bare seg selv og takke, ja.

Satt og lo litt av de fjolsene som var så lettlurte, men fikk litt av et sjokk da listene ble lagt ut, og jeg selv sto oppført der. Før det ble så mye oppstyr ut av det, har jeg ikke engang hørt om det så jeg skjønner ikke helt hvordan det går seg til. Har et ganske spesielt navn, så jeg er ganske sikker på at det er "meg", men jeg har da aldri kjøpt noen aksjer. SNODIG!

Gjest Godt en ikke er med nå
Skrevet

Den går nå under navnet listen-over-landets-dummeste!

FLAKS at en ikke står der da! hehe... Husker jeg var med på Natures Owen en gang i tiden. Men LITT bedre var vel det? Vi kjøpte jo produkter vi brukte, men det var jo slike halleluja-vervemøter der også.

Noen som vet om Natures Own er på banen fortsatt forresten? De hadde jo mange bra produkter da! Noe ble jo faktisk solgt via alternative behandlere selv om det ikke var lov.

Gjest glucifer
Skrevet

Har bare seg selv og takke, ja.

Satt og lo litt av de fjolsene som var så lettlurte, men fikk litt av et sjokk da listene ble lagt ut, og jeg selv sto oppført der. Før det ble så mye oppstyr ut av det, har jeg ikke engang hørt om det så jeg skjønner ikke helt hvordan det går seg til. Har et ganske spesielt navn, så jeg er ganske sikker på at det er "meg", men jeg har da aldri kjøpt noen aksjer. SNODIG!

Så hvis prosjektet hadde blitt en suksess, så hadde du kanskje blitt rik - uten du visste hvorfor og hvordan.

Hmmm - har aldri hørt om det.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg har sluttet å forundre meg over f.eks. Jehovas vitner som tror på at verden vil gå under og at bare de som har den rette tro vil stå opp fra graven igjen. Også har vi de som tror på julenissen.

"Også har vi de som tror på julenissen."

Hey! Og med dette mener du å antyde at julenissen ikke finnes?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Det er da vanlig å være etterpåklok, også for deg vil jeg tro. Men *du* er kanskje så heldig at du aldri har vært nødt til å si du bare har deg selv å takke for dumhetene dine?

Skrevet

Den går nå under navnet listen-over-landets-dummeste!

FLAKS at en ikke står der da! hehe... Husker jeg var med på Natures Owen en gang i tiden. Men LITT bedre var vel det? Vi kjøpte jo produkter vi brukte, men det var jo slike halleluja-vervemøter der også.

Noen som vet om Natures Own er på banen fortsatt forresten? De hadde jo mange bra produkter da! Noe ble jo faktisk solgt via alternative behandlere selv om det ikke var lov.

De fleste nettverk baserte salg har vekkelsesmøte liknende møter!

De er slik de får folk med seg, akkurat som de mest underfunderlige sekter får medlemmer!

Skrevet

Det må vel være lov å si at man har seg selv å takke selv om man selv har vært så dum?!

Skrevet

Det må vel være lov å si at man har seg selv å takke selv om man selv har vært så dum?!

Skrevet

Regner med at de fleste i slike nettverk vet sånn ca. hvem andre som er med lokalt, ihvertfall når det gjelder ordføreren - altså neppe noen overraskelse at han stod på listene for de andre i samme båt - og antar at i ei bygd visste dermed en del andre også om at ordføreren hadde vært med på dette lenge før listene ble offentliggjort. Hadde det ikke skjedd, hadde det nok blitt tisket og visket - så kanskje hadde du funnet det ut likevel, om enn etter litt lenger tid.

Han tok med andre ord ansvar for sin egen dumhet i tide og legger ikke skylden på noen andre, slik oppfatter jeg det, altså motsatt(?) av slik du ser det.

Skrevet

Jeg skulle vel ha skrevet

mer om hva mannen egentlig sa, - han inkluderte ikke seg selv, nei.

Han burde holdt kjeft !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...