Gå til innhold

Air brush tanning

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på brun
Skrevet

Til dere som har prøvd dette. Er det en person som står og sprayer en, eller er det automatisk ?

Skrevet

Noen steder har de kabinetter, der er det ingen person. De fleste steder er det en person (hudpleier etc) som sprayer.

Er det egne kabinetter som sprayer automatisk, står det som regel beskrevet i reklamen / annonsen at det er det.

Skrevet

Det var en veldig søt mann som sprayet meg ihvertfall. Hadde på undertøy da, så det gjorde ikke meg noe. Han fortalte at det var mange som stod nakne også, uten at det hadde noen betydning for de som sprayet eller de som blir sprayet.

mil1365380270
Skrevet

Det var en veldig søt mann som sprayet meg ihvertfall. Hadde på undertøy da, så det gjorde ikke meg noe. Han fortalte at det var mange som stod nakne også, uten at det hadde noen betydning for de som sprayet eller de som blir sprayet.

Hvor lenge var du brun da, og var du mørkebrun i begynnelsen?

Skrevet

Jeg gjorde det i en hudpleiesalong. Der var det en dame som sprayet meg. Du velger selv om du vil ha på deg undertøy, eller stå naken.

Effekten var bra, ble brun, men det går over ganske raskt. De sier det varer i ca 10 dager, men en uke sier jeg.

Hvis det er noe spesielt du skal ville jeg tatt det dagen før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...