Gjest lurer på brun Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Til dere som har prøvd dette. Er det en person som står og sprayer en, eller er det automatisk ? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Noen steder har de kabinetter, der er det ingen person. De fleste steder er det en person (hudpleier etc) som sprayer. Er det egne kabinetter som sprayer automatisk, står det som regel beskrevet i reklamen / annonsen at det er det. 0 Siter
modesty Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Det var en veldig søt mann som sprayet meg ihvertfall. Hadde på undertøy da, så det gjorde ikke meg noe. Han fortalte at det var mange som stod nakne også, uten at det hadde noen betydning for de som sprayet eller de som blir sprayet. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Det var en veldig søt mann som sprayet meg ihvertfall. Hadde på undertøy da, så det gjorde ikke meg noe. Han fortalte at det var mange som stod nakne også, uten at det hadde noen betydning for de som sprayet eller de som blir sprayet. Hvor lenge var du brun da, og var du mørkebrun i begynnelsen? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Jeg gjorde det i en hudpleiesalong. Der var det en dame som sprayet meg. Du velger selv om du vil ha på deg undertøy, eller stå naken. Effekten var bra, ble brun, men det går over ganske raskt. De sier det varer i ca 10 dager, men en uke sier jeg. Hvis det er noe spesielt du skal ville jeg tatt det dagen før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.