Gå til innhold

I rene Staff-stil

Anbefalte innlegg

Gjest GreenIguana
Skrevet

Takker, ble skikkelig dobbelposting, to sjeler en tanke....:-)

Nei, sånne folk skulle fått kjenne det på kroppen selv.

Skrevet

Takker, ble skikkelig dobbelposting, to sjeler en tanke....:-)

Nei, sånne folk skulle fått kjenne det på kroppen selv.

ja, leste om et barnehjemsbarn - han hadde blitt utnyttet av en dame på 35 da han var 15. Han følte seg utnyttet nå som voksen - men den gang det skjedde syns han det var stort!

Jeg tror denne rapporten er basert på 15-år gamle pubertetsgutter. De VIL jo gjerne ha voksne damer å prøve seg ut på. - - å forveksle denslags med voksne som forgriper seg på unger - det er så SYKT!!!

Skrevet

ja, leste om et barnehjemsbarn - han hadde blitt utnyttet av en dame på 35 da han var 15. Han følte seg utnyttet nå som voksen - men den gang det skjedde syns han det var stort!

Jeg tror denne rapporten er basert på 15-år gamle pubertetsgutter. De VIL jo gjerne ha voksne damer å prøve seg ut på. - - å forveksle denslags med voksne som forgriper seg på unger - det er så SYKT!!!

Eller er det samfunnets holdninger som har fått denne gutten til å se at det han syntes var så stort egentlig var skittent og stygt og overgrep? Ville han vært plaget av dette hvis det ikke ble fordømt av samfunnet?

*dukker*

mil1365380270
Skrevet

Eller er det samfunnets holdninger som har fått denne gutten til å se at det han syntes var så stort egentlig var skittent og stygt og overgrep? Ville han vært plaget av dette hvis det ikke ble fordømt av samfunnet?

*dukker*

Hvorfor tror du det blir fordømt av samfunnet? Hvilke mekanismer har gjort at menneseket har overlevd?

Skrevet

*dukker*

Ja, akkurat med HAN, har du sikkert rett - likevel har ikke en 35-år gammel dame ansatt på et barnehjem lov til å utnytte hans virile følelser.

Skrevet

Hvorfor tror du det blir fordømt av samfunnet? Hvilke mekanismer har gjort at menneseket har overlevd?

Det blir jo fordømt fordi de fleste synes det er galt. Hvis det var lovlig ville det jo vært vanskeligere å dømme de som utnytter barn seksuelt.

Jeg må understreke at jeg ikke på noen måte unnskylder voksne mennesker som har sex med barn, og jeg er glad for den lovgivningen vi har.

Skrevet

Ja, akkurat med HAN, har du sikkert rett - likevel har ikke en 35-år gammel dame ansatt på et barnehjem lov til å utnytte hans virile følelser.

Enig med deg.

mil1365380270
Skrevet

Det blir jo fordømt fordi de fleste synes det er galt. Hvis det var lovlig ville det jo vært vanskeligere å dømme de som utnytter barn seksuelt.

Jeg må understreke at jeg ikke på noen måte unnskylder voksne mennesker som har sex med barn, og jeg er glad for den lovgivningen vi har.

Mente at samfunnets fordømming skyldes at denne holdningen har tjent menneskene, og vært med på å gi oss fremgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...