Gjest GreenIguana Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Leste nettopp VG, og der sto det bl.a.dette om pedofili..:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256992 Hva mener dere? 0 Siter
Gjest Geitalam Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Fy f...! det burde ikke være lov å utale seg slik offentlig. Og angående Staff, hvordan i huleste kan han få lov å operere som advokat. Finnes det ikke krav om vandel og oppførsel til advokater?kan da hvem som helst bli advokat? Jeg synes han der Berthold(sexologen) er litt på kanten også jeg, han har mange rare og snåle meninger, han synes mye rart er greit. Virker som ingen tør å si imot dem fordi de har utdannelse osv. 0 Siter
noami Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Han sier ingenting om alder på barn og voksne da? 0 Siter
Mistera Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Må bare si at jeg syntes dette er helt forkastelig og ingenting annet! Forsking viser også at barn som har vært misbrukt, kan misbruke selv fordi det tror dette er greit! Fordi de har fått forvridd hjernen sin til å tro at dette er OK! Mannen må være syk! 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Fy f...! det burde ikke være lov å utale seg slik offentlig. Og angående Staff, hvordan i huleste kan han få lov å operere som advokat. Finnes det ikke krav om vandel og oppførsel til advokater?kan da hvem som helst bli advokat? Jeg synes han der Berthold(sexologen) er litt på kanten også jeg, han har mange rare og snåle meninger, han synes mye rart er greit. Virker som ingen tør å si imot dem fordi de har utdannelse osv. Hva var det nå de sa? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Mange måter å få oppmerksomhet og penger, og noen er forkastelige, sånn som dette er et eksempel på. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Selvfølgelig er ikke pedofili ok! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.