Gå til innhold

Er pedofili ok?

Anbefalte innlegg

Gjest Geitalam
Skrevet

Fy f...! det burde ikke være lov å utale seg slik offentlig.

Og angående Staff, hvordan i huleste kan han få lov å operere som advokat. Finnes det ikke krav om vandel og oppførsel til advokater?kan da hvem som helst bli advokat?

Jeg synes han der Berthold(sexologen) er litt på kanten også jeg, han har mange rare og snåle meninger, han synes mye rart er greit.

Virker som ingen tør å si imot dem fordi de har utdannelse osv.

Skrevet

Må bare si at jeg syntes dette er helt forkastelig og ingenting annet!

Forsking viser også at barn som har vært misbrukt, kan misbruke selv fordi det tror dette er greit! Fordi de har fått forvridd hjernen sin til å tro at dette er OK!

Mannen må være syk!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Fy f...! det burde ikke være lov å utale seg slik offentlig.

Og angående Staff, hvordan i huleste kan han få lov å operere som advokat. Finnes det ikke krav om vandel og oppførsel til advokater?kan da hvem som helst bli advokat?

Jeg synes han der Berthold(sexologen) er litt på kanten også jeg, han har mange rare og snåle meninger, han synes mye rart er greit.

Virker som ingen tør å si imot dem fordi de har utdannelse osv.

Hva var det nå de sa?

mil1365380270
Skrevet

Mange måter å få oppmerksomhet og penger, og noen er forkastelige, sånn som dette er et eksempel på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...