Gjest tramboli Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hei Jeg har brent noen orginal cd-er om til mp3 med wmp-10, når jeg nå skal brenne de ut på en cd med nero, får jeg ikke gjort det. Jeg får beskjed om at filene er kopibeskyttet. Er det noe å gjøre med dette? Tenkte jeg skulle bruke de i bilen. mvh 0 Siter
citoyen Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Bruk et mer vettugt program enn WMP til å kopiere dem med. 0 Siter
Gjest tramboli Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Bruk et mer vettugt program enn WMP til å kopiere dem med. Var vel egentlig det jeg trodde, men har du noe forslag til program? Skulle hatt et som fant navnene på sangene automatisk. 0 Siter
citoyen Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Var vel egentlig det jeg trodde, men har du noe forslag til program? Skulle hatt et som fant navnene på sangene automatisk. Her finner du en del: http://www.download.com/Rippers-Encoders/3150-2140_4-0.html?tag=dir Les beskrivelsene og se etter "CDDB" eller "FreeDB" eller lignende - har de dette vil det si at de laster ned sangnavnene automatisk. Ellers er det sikkert noen andre her som kan komme med anbefalinger av spesifikke programmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.