Gå til innhold

Kjøpte tv som julegave til datteren min

Anbefalte innlegg

Gjest tv-dama
Skrevet

Har ikke råd til det, men fant ut at jeg måtte. Ellers blir vi gale begge to. Jeg bor alene med henne, eller hun deler på å bo hos meg og faren sin og ha en uspiselig sekstenåring over seg hele tiden som skal se på det ene og det andre hele tiden, i tillegg til å sitte å chatte på msn, ja det går på nervene løs. Far har ikke datamaskin, ikke har han stereoanlegg, og ikke har han video/dvd spiller. Dette sørger mor for å ha og da er hun her hele tiden. Nå har mor kjøpt seg fred med tv. Ja ja julen er hva man gjør dem til. Livet er deilig, alle er flinke til å nyte det unntatt meg. Oh som jeg gleder meg til å få fred til å se på mine programmer på nyåret.

Skrevet

Det der har jeg skjønt for mange år siden. Prøvde først med en tv hos eldstemann men da fikk ikke dattera mi se det hun ville og dermed ble det en hos henne også.

Det er en fryd å slippe alle amerikanske komiserier hele kvelden. Gled deg :o)

Gjest tv-dama
Skrevet

Det der har jeg skjønt for mange år siden. Prøvde først med en tv hos eldstemann men da fikk ikke dattera mi se det hun ville og dermed ble det en hos henne også.

Det er en fryd å slippe alle amerikanske komiserier hele kvelden. Gled deg :o)

Tusen takk. Jeg har egentlig dårlig samvittighet siden jeg gleder meg slik, akkurat til å slippe de amerikanske såpene som interesser meg mindre enn.......ja jeg vet ikke hva.

Skrevet

Tusen takk. Jeg har egentlig dårlig samvittighet siden jeg gleder meg slik, akkurat til å slippe de amerikanske såpene som interesser meg mindre enn.......ja jeg vet ikke hva.

Ikke ha dårlig samvittighet for det. De såpene er så grusomme, nå kan du kose deg med skikkelige program i steden.

Jeg skal ikke si så mye jeg da som liker reality og snørr og tårer men det er bedre enn alle de forferdelige greiene ungene ser på

Gjest tv-dama
Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet for det. De såpene er så grusomme, nå kan du kose deg med skikkelige program i steden.

Jeg skal ikke si så mye jeg da som liker reality og snørr og tårer men det er bedre enn alle de forferdelige greiene ungene ser på

Jeg er glad i å følge med i det som skjer rundt omkring. Derfor blir det en fryd å ha tv'n i stua for å se på nyhets-, politiske, og andre virkelige programmer. Hvis jeg vil gråte så kan jeg i hvert fall velge når jeg gjør det.

Skrevet

Jeg er glad i å følge med i det som skjer rundt omkring. Derfor blir det en fryd å ha tv'n i stua for å se på nyhets-, politiske, og andre virkelige programmer. Hvis jeg vil gråte så kan jeg i hvert fall velge når jeg gjør det.

Vi flytta tv'en på rommet vårt vi - ja og jentene har et lite hver på sitt rom. Det gjør at STUA er blitt et rom for samtaler, musikk og radio - -og gjester, VELDIG greit! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...