Gå til innhold

Noen som har yahoo mail?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ett døgn har jeg ventet på at noen her skulle legge inn melding om at noe er galt med yahoo mailkontoen.

Men det skjer ikke, så da får jeg gjøre det selv :)

Det går ikke an å skrive meldinger lenger, får bare opp en uforståelig side.

Så enten har yahoo skiftet til en lur ny greie som jeg ikke skjønner noenting av, eller så er det feil et sted.

Anyone..?

Gjest bare en
Skrevet

Jeg sjekket nå min yahoo mail og den funker helt fint. Når jeg klikker på knappen for å skrive en ny mail kommer det opp en ny side hvor jeg kan fylle ut mailadresse, tittel på mail og selve mailen.

Alt er som normalt her med andre ord.

Skrevet

Jeg sjekket nå min yahoo mail og den funker helt fint. Når jeg klikker på knappen for å skrive en ny mail kommer det opp en ny side hvor jeg kan fylle ut mailadresse, tittel på mail og selve mailen.

Alt er som normalt her med andre ord.

Så merkelig!

Nå har jeg sjekket tre mailkontoer fra yahoo, og alle har det samme problemet.

Når jeg trykker på svar eller skriv ny mail knappen, kommer det kun opp to små bokser med utfylt emne og adressat.

Altså ikke noe sted hvor mailen kan skrives..

Har hatt denne adressen i tre år, og vet jo hvordan den virker da..

Kan det være virus..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...