Gå til innhold

En vidunderlig mann:................

Gjest jeg er oppe i femte himmel, på vei til den syvende

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er oppe i femte himmel, på vei til den syvende
Skrevet

"Traff" en mann på spray for noen uker siden. Vi har hatt mye kontakt via mail og tlf. og i går sendte jeg han bilder av meg. Fikk bilder tilbake i dag og bemerkning om at nå ville jeg sikkert bli sjokkert og skremt. Første reaksjonen min var "oj er det sånn han ser ut", "så han har så mye hår, helskjegg og briller. Når jeg hadde skrelt av han alt dette så han akkurat like skjønn ut som jeg hadde forestilt meg, og nå liker jeg hår, skjegg og briller, etter å ha sett på bildene i flere timer. Mannen er bare et funn for meg å diskutere med. Vi har diskutert akkurat passe nært. Han skrev i mailen at han likte bildene av meg, noe som var veldig beroligende. Han skrev også at han ville prøv å ringe i kveld. Jeg får ikke konsentrert meg, jeg må få se han snarest mulig for å vite hvordan han smiler og hva slags øyne han har. Voksne damer skal ikke bli så tullete, og i hvert fall ikke når de møter en mann på nettet.

Skrevet

Lykke til!

Har ei venninne som fant en alle tiders mann på internett, så kan gå bra det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Voksne damer skal ikke bli så tullete, og i hvert fall ikke når de møter en mann på nettet."

Voksne damer er bare mennesker de også.

Lykke til! :)

Skrevet

Er det flere tullinger her altså. Godt å høre.

Vi får få et nytt forum, gamle forelska damer ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lykke til!

Har ei venninne som fant en alle tiders mann på internett, så kan gå bra det.

Jeg kjenner også noen jenter som har møtt en vidunderlig mann på nettet.

Men etter hvert har de dumpet meg gitt. Eller jeg har dumpet dem. Uansett så har noen blitt dumpet.

Det er ikke alltid det er nok å være vidunderlig.

Hvorfor er du ikke i Hamar? Jeg burde vært i Halden, men jeg er forkjøla som f... :(

Skrevet

*Hehe* Nyt det du!

Jeg traff en i høst (ikke via nettet da), har visst om ham i årevis, men det var først i høst ting skjedde. Og herregud som jeg gikk på trynet! Var helt i min egen verden i ukesvis! :o) Dessverre gikk det ikke min vei og jeg er i ferd med å komme meg på beina igjen nå, heldigvis. Men det var fullstendig altoppslukende og helt villt! Gamle dama på 36 år... :o)

Skrevet

Pøh, det er da bare 20-åringer som tror at forelskelse og lidenskaper hører ungdommen til.

Vi som har flere år på baken, vet at det der ikke blir tammere med årene, akkurat.

Et råtips: Ikke gi deg helt hen med en gang. Det _kan_ jo tenkes at mannen ombestemmer seg, blir skuffet el.l. Det er viktig for selvfølelsen og egen ære at man beholder en viss verdighet i en spennende, men vaklevoren kjærlighetsverden.

Skrevet

*Hehe* Nyt det du!

Jeg traff en i høst (ikke via nettet da), har visst om ham i årevis, men det var først i høst ting skjedde. Og herregud som jeg gikk på trynet! Var helt i min egen verden i ukesvis! :o) Dessverre gikk det ikke min vei og jeg er i ferd med å komme meg på beina igjen nå, heldigvis. Men det var fullstendig altoppslukende og helt villt! Gamle dama på 36 år... :o)

Gamle damer er ikke 36, de er mye eldre. Jeg blir 47 år i januar og ikke er jeg gammel enda:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...