Gå til innhold

Storebror ser meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sniktitter litt på dol når jeg er på jobb, kan de kommunale datarottene se at jeg er inne på nettet og på hvilke sider jeg går inn på?

Skrevet

Det skulle ikke forundre meg om de kunne sjekke loggen din - man vet aldri. Jeg er glad for at jeg ikke har tilgang til internett på kontoret, da hadde nok jeg også surfet litt :-)

Skrevet

Det skulle ikke forundre meg om de kunne sjekke loggen din - man vet aldri. Jeg er glad for at jeg ikke har tilgang til internett på kontoret, da hadde nok jeg også surfet litt :-)

Problemet er at når jeg først sitter ved dataen og jobber, så logger jeg meg på dol og minimerer vinduet for det meste av tiden. Sjekker svar og nyeste innlegg sånn innimellom når jeg vil ha en kort pause.

Sjekker de loggen min da, så vil det jo se ut som om jeg burde sendes med første fly til dolavhengighetskrisesenteret, hvor nå enn det er..

Skrevet

Er ikke sikker, men ville nok vært litt forsiktig.

Jeg har sendt diverse, vel, vitser på mail til mannen min på jobb, tenkte det kunne være morsomme avbrekk. En av dem var med bilde, og da sa han at jeg heller måtte sende sånne til privatmail, fordi det kunne bli oppdaget og lite likt, noen bedrifter er mer pripne enn andre, og kan lage problemer selv om det er andre (i dette tilfellet meg) som sendte mailene.

Ang. nettsteder osv, så er det nok noen bedrifter som sjekker, men om det gjelder der du jobber, vet jeg jo ikke.

Er det noen kollegaer du kan spørre, som har jobbet der lenger og som kanskje vet det?

Skrevet

Problemet er at når jeg først sitter ved dataen og jobber, så logger jeg meg på dol og minimerer vinduet for det meste av tiden. Sjekker svar og nyeste innlegg sånn innimellom når jeg vil ha en kort pause.

Sjekker de loggen min da, så vil det jo se ut som om jeg burde sendes med første fly til dolavhengighetskrisesenteret, hvor nå enn det er..

Glad ingen sjekker loggen på hjemmepc'en min, jeg.

Da hadde det gått strake veien til det derre senteret du nevnte...

;)

Gjest Big Mac
Skrevet

Ja, det kan de nok. Og det kan de gjøre uten å gå inn på maskinen din, men ved å sjekke logger i brannmur, router e.l.

Men de skal være ganske nysgjerrige for å gjøre det, da.

Trøsten må evnt. være at alle andre surfer sånn også...

Skrevet

Er ikke sikker, men ville nok vært litt forsiktig.

Jeg har sendt diverse, vel, vitser på mail til mannen min på jobb, tenkte det kunne være morsomme avbrekk. En av dem var med bilde, og da sa han at jeg heller måtte sende sånne til privatmail, fordi det kunne bli oppdaget og lite likt, noen bedrifter er mer pripne enn andre, og kan lage problemer selv om det er andre (i dette tilfellet meg) som sendte mailene.

Ang. nettsteder osv, så er det nok noen bedrifter som sjekker, men om det gjelder der du jobber, vet jeg jo ikke.

Er det noen kollegaer du kan spørre, som har jobbet der lenger og som kanskje vet det?

Nei, tror neppe noen av de kan svare på det. Men det er ikke verre enn at jeg kan vente til jeg kommer hjem.

Får vel det da...

*rive seg i håret*

Skrevet

Glad ingen sjekker loggen på hjemmepc'en min, jeg.

Da hadde det gått strake veien til det derre senteret du nevnte...

;)

Dobbelt skyldig.

Skrevet

Nei, tror neppe noen av de kan svare på det. Men det er ikke verre enn at jeg kan vente til jeg kommer hjem.

Får vel det da...

*rive seg i håret*

Skjønner godt hvor vanskelig det er...

Jeg iler til pc'en når jeg kommer fra jobb, jeg. *kremt*

og så er jeg her på og av utover dagen. Ikke hele tiden, selvsagt, men i perioder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...