Gå til innhold

Å shoppe klær

Anbefalte innlegg

Gjest flowsylina
Skrevet

Hei!

Har nå fått min første lønning som arbeidskvinne og nå skal det shoppes. Har lyst på hverdagsklær og litt penere klær. Har ikke så lyst til å gå i de typiske kjedebutikkene.

Er en vanlig norsk jente på 23 i str 40/42. Slanke bein, store pupper og litt mage. Hvor kan jeg shoppe i Oslo? Mango, er det bra?

Skrevet

Mango har mye kult, men er små i størrelsen.

Jeg bruker str. 36, og på Mango må jeg ha medium, noen ganger large.

Skrevet

Ja Mango er bra. Men må advare deg at de har veldig små størrelser der. Jeg bruker til vanlig str 36 men på Mango må jeg opp i str 38 noen ganger 40. Ellers har Oasis ganske mye pene og ordentlige klær.

Skrevet

Enig med de andre at Mango har fryktelig små størrelser, samt litt rare snitt for oss norske kvinner med litt kjøtt på beina. Men de har veldig mye fint der! Liker du Noa Noa? De har mye fint, og stort sett veldig gode snitt. Topper i ull, omslagstopper og skjørt, og noen ganger jakker, det er mine favoritter derfra. Ellers kan Sisley og FilippaK anbefales. Litt dyrere, men bra kvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...