Gå til innhold

Å være født i feil kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal intervjue en transseksuell som har gjennomgått en kjønnsskifteoperasjon i forbindelse med en skoleoppgave. Nå sitter jeg å lurer på hvilke spørsmål jeg skal stille vedkommende. Hvilke spørsmål ville du hatt svar på hvis du skulle lest historien til en transseksuell? Hva er du nysgjerrig på?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er så banal at jeg ville lurt på hvordan f.eks. penisen til den tidligere dama har blitt, eventuelt vaginaen dersom hun tidligere var mann.

Har hun f.eks. noen klitoris? Hva med forhud? Hvordan skaper man en penis?

Det må du spørre om!

Skrevet

'Hvilken vrien skoleoppgave gjorde at du så det nødvendig å skifte kjønn?'

Jeg kunne ikke dy meg. Sorryyyyyy...

:)

Skrevet

Jeg er så banal at jeg ville lurt på hvordan f.eks. penisen til den tidligere dama har blitt, eventuelt vaginaen dersom hun tidligere var mann.

Det må du spørre om!

Man finner svaret på det meste på internet :)

Advarsel : Sikkert sterke bilder for noen.

http://www.srsmiami.com/photography.html

Skrevet

'Hvilken vrien skoleoppgave gjorde at du så det nødvendig å skifte kjønn?'

Jeg kunne ikke dy meg. Sorryyyyyy...

:)

Jeg har sett det på nært hold, det er et lite helvete for en ungdom å oppleve seg selv på den måten. Og en lykke SÅ stor den dagen man får aksept for at man er den man er. DA er det viktig å være født inn i rett familie, som er romslig nok til å være der og være åpen for vedkommende! Under prosessen med å skifte kjønn så er det faktisk en sorg over den jenta, eller den gutten som man kjente før - som "dør" - men i "døden" så blir det født en ny gutt eller jente, som er SÅ lykeklig!!. veldig rart, og utrolig herlig å få være med på.

Tenk deg selv at alle sa du var mann, favn! :-) du ville nektet til du var blå!

Skrevet

Det må du spørre om!

Det er ikke banalt det - det lurer den det handler om også på. DE er heller ikke utdannet kirurger (vanligvis), må du huske på. :)

Skrevet

Jeg har sett det på nært hold, det er et lite helvete for en ungdom å oppleve seg selv på den måten. Og en lykke SÅ stor den dagen man får aksept for at man er den man er. DA er det viktig å være født inn i rett familie, som er romslig nok til å være der og være åpen for vedkommende! Under prosessen med å skifte kjønn så er det faktisk en sorg over den jenta, eller den gutten som man kjente før - som "dør" - men i "døden" så blir det født en ny gutt eller jente, som er SÅ lykeklig!!. veldig rart, og utrolig herlig å få være med på.

Tenk deg selv at alle sa du var mann, favn! :-) du ville nektet til du var blå!

Eh...? Ja.

Les hovedinnlegget en gang til, du.

Skrevet

Eh...? Ja.

Les hovedinnlegget en gang til, du.

Ja, så det nå! :)

Jeg skrev det ikke for å si du var flåsete eller noe heller, ville bare dele! :)

Skrevet

Ja, så det nå! :)

Jeg skrev det ikke for å si du var flåsete eller noe heller, ville bare dele! :)

Det var en gripende historie.

Beklager at jeg ikke sa det først, men bare tenkte på mitt, uff :-/

Skrevet

Det var en gripende historie.

Beklager at jeg ikke sa det først, men bare tenkte på mitt, uff :-/

*hulker med* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...