Gjest Escola Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hei! Jeg skal intervjue en transseksuell som har gjennomgått en kjønnsskifteoperasjon i forbindelse med en skoleoppgave. Nå sitter jeg å lurer på hvilke spørsmål jeg skal stille vedkommende. Hvilke spørsmål ville du hatt svar på hvis du skulle lest historien til en transseksuell? Hva er du nysgjerrig på? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Jeg er så banal at jeg ville lurt på hvordan f.eks. penisen til den tidligere dama har blitt, eventuelt vaginaen dersom hun tidligere var mann. Har hun f.eks. noen klitoris? Hva med forhud? Hvordan skaper man en penis? Det må du spørre om! 0 Siter
favn Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 'Hvilken vrien skoleoppgave gjorde at du så det nødvendig å skifte kjønn?' Jeg kunne ikke dy meg. Sorryyyyyy... 0 Siter
bassse Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Jeg er så banal at jeg ville lurt på hvordan f.eks. penisen til den tidligere dama har blitt, eventuelt vaginaen dersom hun tidligere var mann. Har hun f.eks. noen klitoris? Hva med forhud? Hvordan skaper man en penis? Det må du spørre om! Man finner svaret på det meste på internet Advarsel : Sikkert sterke bilder for noen. http://www.srsmiami.com/photography.html 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Man finner svaret på det meste på internet Advarsel : Sikkert sterke bilder for noen. http://www.srsmiami.com/photography.html Klok av skade sniker jeg meg glætt unna den der. 0 Siter
flisa Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 'Hvilken vrien skoleoppgave gjorde at du så det nødvendig å skifte kjønn?' Jeg kunne ikke dy meg. Sorryyyyyy... Jeg har sett det på nært hold, det er et lite helvete for en ungdom å oppleve seg selv på den måten. Og en lykke SÅ stor den dagen man får aksept for at man er den man er. DA er det viktig å være født inn i rett familie, som er romslig nok til å være der og være åpen for vedkommende! Under prosessen med å skifte kjønn så er det faktisk en sorg over den jenta, eller den gutten som man kjente før - som "dør" - men i "døden" så blir det født en ny gutt eller jente, som er SÅ lykeklig!!. veldig rart, og utrolig herlig å få være med på. Tenk deg selv at alle sa du var mann, favn! :-) du ville nektet til du var blå! 0 Siter
flisa Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Jeg er så banal at jeg ville lurt på hvordan f.eks. penisen til den tidligere dama har blitt, eventuelt vaginaen dersom hun tidligere var mann. Har hun f.eks. noen klitoris? Hva med forhud? Hvordan skaper man en penis? Det må du spørre om! Det er ikke banalt det - det lurer den det handler om også på. DE er heller ikke utdannet kirurger (vanligvis), må du huske på. 0 Siter
favn Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Jeg har sett det på nært hold, det er et lite helvete for en ungdom å oppleve seg selv på den måten. Og en lykke SÅ stor den dagen man får aksept for at man er den man er. DA er det viktig å være født inn i rett familie, som er romslig nok til å være der og være åpen for vedkommende! Under prosessen med å skifte kjønn så er det faktisk en sorg over den jenta, eller den gutten som man kjente før - som "dør" - men i "døden" så blir det født en ny gutt eller jente, som er SÅ lykeklig!!. veldig rart, og utrolig herlig å få være med på. Tenk deg selv at alle sa du var mann, favn! :-) du ville nektet til du var blå! Eh...? Ja. Les hovedinnlegget en gang til, du. 0 Siter
flisa Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Eh...? Ja. Les hovedinnlegget en gang til, du. Ja, så det nå! Jeg skrev det ikke for å si du var flåsete eller noe heller, ville bare dele! 0 Siter
favn Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Ja, så det nå! Jeg skrev det ikke for å si du var flåsete eller noe heller, ville bare dele! Det var en gripende historie. Beklager at jeg ikke sa det først, men bare tenkte på mitt, uff :-/ 0 Siter
flisa Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det var en gripende historie. Beklager at jeg ikke sa det først, men bare tenkte på mitt, uff :-/ *hulker med* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Man finner svaret på det meste på internet Advarsel : Sikkert sterke bilder for noen. http://www.srsmiami.com/photography.html My eyes - MY EYES! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.