Gå til innhold

Hvordan sjekke opp en svenske?

Anbefalte innlegg

Gjest kjempeforelsket
Skrevet

Jeg har falt pladask for en svenske men jeg synes det er litt vanskelig å sjekke han opp pga kulturforskjellene.

Noen tips om hva jeg kan gjøre og hva jeg absolutt ikke må gjøre?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

*HAHA* mycket trävligt!

Gjest gift med en svenske
Skrevet

Glem kulturforskjellene og vær slik du ville ha vært mot hvilken som helst nordmann som du var interessert i...

Hilsen en med erfaring

Gjest kjempeforelsket
Skrevet

Glem kulturforskjellene og vær slik du ville ha vært mot hvilken som helst nordmann som du var interessert i...

Hilsen en med erfaring

Noen har advart meg og sagt at svenskene er så sjalu og at du knapt får gå utenfor døren, du blir passet på. Stemmer det?

De spiser vel ribbe på julaften?

Skrevet

Tror du bør holde deg langt unna. Svensker er umulig å sjekke opp, men hvis du får dem på kroken har du de hengende etter deg resten av livet. Og det vil du ikke, det kan jeg garantere deg. ;)

Skrevet

Unngå for all del midsommarafton. Den er mer enn en nordmann kan tåle.

Skrevet

Styr unna!!!

Svensker er som kjent ganske dumme. Ikke noe du vil satse på.

c",)

Skrevet

Det er sikkert noen som synes det er morsomt å hoppe rundt og synge "Små grodorna" også! :)

Skrevet

Noen har advart meg og sagt at svenskene er så sjalu og at du knapt får gå utenfor døren, du blir passet på. Stemmer det?

Nei, de spiser juleskinke. Bare det er en grunn til å holde seg langt unna:)

Gjest dollpoll
Skrevet

Gå rett bort til han og si "hør ni fåglarna." Det vil garantert gjøre susen.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Ikke diskuter oljefondet, og nye olje/gassforekomster langs norskekysten. Det gir garantert akutt misunnelsesanfall fra svensken.

Gjest kjempeforelsket
Skrevet

Kanskje ikke så lurt å bli med han på fotballkamp heller?

Gjest gift med en svenske
Skrevet

Har du ikke noe bedre å ta deg til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...