Gå til innhold

Finnes det noe bedre..=)

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Bare en liten hei-titt-tei fra en tilfreds-med-livet-baremei:O)

Har vært på trening,og er deilig trøtt i hele kroppen. Tok en lang, varm dusj etterpå. Og nå skal jeg snart legge meg i nyvaska, "knasende" sengetøy:) Kan anbefales, hihi.Natti-natti

Skrevet

Åhh.. det er en god følelse :o) Kjenner den igjen. Har ikke vært på trening på 2-3 uker. Er sløv for tiden. Usj ;o(

Skrevet

Samme med meg, jeg trente også i går og kom hjem nydusjet og med muskler jeg kjente var godt brukt. Godt å legge seg da ja og sove godt:-)

Kjenner det godt i kroppen i dag også:-)

Gjest baremei
Skrevet

Samme med meg, jeg trente også i går og kom hjem nydusjet og med muskler jeg kjente var godt brukt. Godt å legge seg da ja og sove godt:-)

Kjenner det godt i kroppen i dag også:-)

Heisann!Jah...litt stølt her også i dag. Men det er sånn godt-vondt, som gir god samvittighet:) Følelsen av muskler som vokser fram...hihi.

Gjest baremei
Skrevet

Åhh.. det er en god følelse :o) Kjenner den igjen. Har ikke vært på trening på 2-3 uker. Er sløv for tiden. Usj ;o(

Det er ikke alltid så lett å komme seg på trening, det skal være sikkert! Men hver gang jeg kommer hjem derfra forstår jeg ikke hvorfor det var så slit å komme seg av gårde:) Ha en fin dag!

Gjest orker ikke trene i dag heller
Skrevet

Det er ikke alltid så lett å komme seg på trening, det skal være sikkert! Men hver gang jeg kommer hjem derfra forstår jeg ikke hvorfor det var så slit å komme seg av gårde:) Ha en fin dag!

Jeg er inne i en ikke-trene periode.. Har det så travelt, men vet jeg har det bedre når jeg får trent et par ganger i uka... Har også hatt mye vondt i hodet (migrene).. Skal prøve å få trent neste uke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...