Gjest baremei Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Bare en liten hei-titt-tei fra en tilfreds-med-livet-baremei:O) Har vært på trening,og er deilig trøtt i hele kroppen. Tok en lang, varm dusj etterpå. Og nå skal jeg snart legge meg i nyvaska, "knasende" sengetøy:) Kan anbefales, hihi.Natti-natti 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Åhh.. det er en god følelse ) Kjenner den igjen. Har ikke vært på trening på 2-3 uker. Er sløv for tiden. Usj ;o( 0 Siter
mrxx Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Samme med meg, jeg trente også i går og kom hjem nydusjet og med muskler jeg kjente var godt brukt. Godt å legge seg da ja og sove godt:-) Kjenner det godt i kroppen i dag også:-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Samme med meg, jeg trente også i går og kom hjem nydusjet og med muskler jeg kjente var godt brukt. Godt å legge seg da ja og sove godt:-) Kjenner det godt i kroppen i dag også:-) Heisann!Jah...litt stølt her også i dag. Men det er sånn godt-vondt, som gir god samvittighet:) Følelsen av muskler som vokser fram...hihi. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Åhh.. det er en god følelse ) Kjenner den igjen. Har ikke vært på trening på 2-3 uker. Er sløv for tiden. Usj ;o( Det er ikke alltid så lett å komme seg på trening, det skal være sikkert! Men hver gang jeg kommer hjem derfra forstår jeg ikke hvorfor det var så slit å komme seg av gårde:) Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest orker ikke trene i dag heller Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er ikke alltid så lett å komme seg på trening, det skal være sikkert! Men hver gang jeg kommer hjem derfra forstår jeg ikke hvorfor det var så slit å komme seg av gårde:) Ha en fin dag! Jeg er inne i en ikke-trene periode.. Har det så travelt, men vet jeg har det bedre når jeg får trent et par ganger i uka... Har også hatt mye vondt i hodet (migrene).. Skal prøve å få trent neste uke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.