Gå til innhold

Julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står helt fast her...

Skal handle julegave til typen. Han er 23. Aner ikke hva jeg skal kjøpe... HJELP!!

Skrevet

Harde pakker. Elektronikk.

elektronik ja... kan du gi noen eksempler?

Skrevet

elektronik ja... kan du gi noen eksempler?

Da må jeg få rote litt rundt først.

Skrevet

Da må jeg få rote litt rundt først.

Man har jo alt innen digitalt foto. Husk mange pixler.

Stereo og surround er jo fett, men koster. Plasma er ok, men svindyrt. En LCD-flatskjerm på soverommet er jo søtt, men nicket ditt tyder på at dere driver med andre ting der.

Musikkfreaker må jo ha skikkelig mp3-spiller med plass til tusenvis av låter.

De nye dvd-opptakerne er smarte. Husk m/harddisk. Fra 3-4.000 og oppover.

Den feteste julegaven er en pda med GPS og software med innlagt varsel om radarbokser langs veiene. Når han nærmere seg fotoboksen, får han melding om dette i god tid, både i tekst og lyd. Nyttig, også for familiebudsjettet.

....

Så har du jo selvsagt hele spekteret ut fra hvilke interesser han har. Folk som klatrer i fjell må ha andre julegaver enn sofagriser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...