Gå til innhold

Brent i solarium?

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Jada, hold deg unna du. Alt kan være farlig.

Du må ikke gå over veien eller være passasjer i en bil, det kan være dødelig det. Mye farligere enn å ta sol, og det rammer nordmenn hver eneste dag.

Jeg har tatt sol en gang i uka om vinteren i to år. Mange jeg kjenner gjør det. Jeg kjenner ingen som har blitt brent i et solarium. Men jeg kjenner flere som har vært utsatt for bilulykker.

Jada, jeg kjører bil...

Gjest ikke meg.
Skrevet

Jada, hold deg unna du. Alt kan være farlig.

Du må ikke gå over veien eller være passasjer i en bil, det kan være dødelig det. Mye farligere enn å ta sol, og det rammer nordmenn hver eneste dag.

Jeg har tatt sol en gang i uka om vinteren i to år. Mange jeg kjenner gjør det. Jeg kjenner ingen som har blitt brent i et solarium. Men jeg kjenner flere som har vært utsatt for bilulykker.

Jada, jeg kjører bil...

Regnet med en sånn reaksjon da, men jeg mente det ikke på den måten du forsto det...

Tenkte bare jeg skulle vise folk hva som _kan_ skje. Uansett er det ingen som kan si at de _anbefaller_ solarium heller. Folk får bare ta det, men jeg skal ikke.

Gjest Sandalsko
Skrevet

Enig med du, det er noe svineri.

Ingen i min famile benytter seg av solarium, men jeg gjorde det en gang for lenge sia da jeg var ung.

Jeg ble helt forbrent, med sviende smerter og rød som en hummer i flere dager, og huden min har siden vært gammel i forhold til den egentlige alderen.

Ved solarimbruk tror jeg det er best å kutte ut ansiktssola, eller ha den på veldig lavt.

Gjest ikke meg.
Skrevet

Enig med du, det er noe svineri.

Ingen i min famile benytter seg av solarium, men jeg gjorde det en gang for lenge sia da jeg var ung.

Jeg ble helt forbrent, med sviende smerter og rød som en hummer i flere dager, og huden min har siden vært gammel i forhold til den egentlige alderen.

Ved solarimbruk tror jeg det er best å kutte ut ansiktssola, eller ha den på veldig lavt.

Ja,ikke sant. Har tatt solarium to ganger før, men likte det ikke no særlig, desutten har jeg "lett-klaustrofobi", så jeg blir litt redd når jeg ligger under der. Selv om jeg liker å sole meg om sommere, og kan ligge ute i sola i 12 timer, så er jeg imot "kunstig" sol, for det er mye farligere, og unødvendig...

Gjest Sandalsko
Skrevet

Ja,ikke sant. Har tatt solarium to ganger før, men likte det ikke no særlig, desutten har jeg "lett-klaustrofobi", så jeg blir litt redd når jeg ligger under der. Selv om jeg liker å sole meg om sommere, og kan ligge ute i sola i 12 timer, så er jeg imot "kunstig" sol, for det er mye farligere, og unødvendig...

Da er du fornuftig,fortsett med det :)

Har hørt det er mange som får klaus av å ligge i solariumkista. Det gjelder å ikke begynne å fantasere om at den ikke vil åpne seg når du skal ut av senga*lol*

Gjest til deg
Skrevet

Regnet med en sånn reaksjon da, men jeg mente det ikke på den måten du forsto det...

Tenkte bare jeg skulle vise folk hva som _kan_ skje. Uansett er det ingen som kan si at de _anbefaller_ solarium heller. Folk får bare ta det, men jeg skal ikke.

Er enig med deg. Unødvendig med solarium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...