Gå til innhold

Bonderomantikken på tv

Anbefalte innlegg

Gjest sagflisa
Skrevet

Hans Ole (?) har problemer med å vite hva han vil. Han ville sikkert tent mest på ei eksotisk dame, men det passer ikke på ei gard.

Magnus (?) er en livsnyter, og ganske selvopptatt. Håper liekvel det går bra med forholdet, og at han er snill mot (var det Camilla hun het, fra Bergen?)

De to fra Valdres ser det lovende ut for! Han er forresten kjekk!

Han krølltoppen virker mye mindre moden enn Inga Berit. Spørs om det går..

Skrevet

Ja, jeg setter en knapp på Wenche og Thor Even. De så forelsket ut ;o)

Tror han derre Hans Ole trenger noen med _litt_ liv i.

Skrevet

Det kan lett bli en nedtur når det endelige valget er foretatt. Hans Ole har jo glist seg gjennom alle programmene til nå, men virket stille og trist i går. Jeg synes Heidi er ei skikkelig kjekk jente, men hun kan kanskje bli i roligste laget.

Det blir nok ikke mer enn to par ut av dette. Har ikke tro på Inga Berit og Henning, hun trenger noen som er litt voksen og kan ta henne med storm.

Men jeg vil til den vingården!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...