Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg ikke skjønner ved slike ulykker er hvorfor de ikke kommer seg ut av skinnegangen. Det verste de gjør er jo å bli stående mitt på overgangen. Det er jo mye bedre å kjøre i gjennom bommene enn å bli stående.

Skrevet

Det jeg ikke skjønner ved slike ulykker er hvorfor de ikke kommer seg ut av skinnegangen. Det verste de gjør er jo å bli stående mitt på overgangen. Det er jo mye bedre å kjøre i gjennom bommene enn å bli stående.

Akkurat der kan jeg forstå at de ikke kom seg over, dersom det ikke var strødd. De var på vei opp bakken, og må ha litt fart for å komme over. I tillegg er det helbom der, og om de har sklidd bakover og bommen gikk ned samtidig, er det liksom ingen vei utenom smell :-/

Veien rett ovenfor bommen burde også vært utbedret, det er dype spor etter den andre jernbanelinja som ikke er i bruk lenger, og hull i veien som gjør at man omtrent ikke kan ha noe fart...

Flaks at det gikk så bra, tross alt! Selv er jeg glad jeg ikke var med det toget, som jeg egentlig skulle ha sittet på... Liker ikke å havne oppi slike situasjoner...

Skrevet

Akkurat der kan jeg forstå at de ikke kom seg over, dersom det ikke var strødd. De var på vei opp bakken, og må ha litt fart for å komme over. I tillegg er det helbom der, og om de har sklidd bakover og bommen gikk ned samtidig, er det liksom ingen vei utenom smell :-/

Veien rett ovenfor bommen burde også vært utbedret, det er dype spor etter den andre jernbanelinja som ikke er i bruk lenger, og hull i veien som gjør at man omtrent ikke kan ha noe fart...

Flaks at det gikk så bra, tross alt! Selv er jeg glad jeg ikke var med det toget, som jeg egentlig skulle ha sittet på... Liker ikke å havne oppi slike situasjoner...

Skjønner dette forsåvidt, men uten at jeg kjenner forholdene der dette skjedde, så er nok muligheten stor for at de hadde kommet seg unna hvis de hadde rygget inn i bommene. Bommene er ikke så sterke at de hadde holdt bilen. De metrene hadde sikkert vært nok for å komme seg unna toget. Bommene kan det kjøres rett i gjennom.

I en slik setting er det viktig å gjøre det beste ut av situasjonen. Passasjeren burde i allefall ha kommet seg ut og i trygghet med en gang,i stedenfor sitter de der og venter.

Jeg har sett altfor mange situasjoner med bil at jeg ikke tror på at mye kan gå mye bedre hvis de gjør de rette tingene. Men som sagt, med forbehold at jeg ikke kjenner forholdene og detaljene i denne saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...