Gå til innhold

Sexxy

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har du så sinnssykt rett i.

Natalie Portman var den eneste grunnen til at jeg ikke forlot kinosalen under Episode 1 av Star Wars.

Skrevet

Det har du så sinnssykt rett i.

Natalie Portman var den eneste grunnen til at jeg ikke forlot kinosalen under Episode 1 av Star Wars.

Verden er gal! Når selv jeg begynner å synes jenter er sexy...*rister på hode*

Skrevet

Natalie er utvilsomt den vakreste innen film:-) Hun tok for noen år siden over etter Helena Bonham Carter som har vært min favoritt siden jeg så "room with a view" som liten pode:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ingen skam å synes jenter er sexy. :)

Skrevet

Jeg synes mange jenter er sexy jeg, tenker ikke over at det er noe galt i det. Jeg er forøvrig ikke bifil eller lesbisk.

Skrevet

Det er ingen skam å synes jenter er sexy. :)

;-) hvem snakker om skam? Pleier likevel ikke å gå rundt å tenke på jenter som sexy (faktisk).... kanskje meg som er rar....

Skrevet

Husker henne best som jentungen i filmen Leon, jeg. Klarer liksom ikke å tenke "kvinne" om henne. Men hun er jo faktisk snart 24 år, ikke så veldig mye yngre enn meg :)

Skrevet

Er det så rart, da?

Skrevet

Natalie er utvilsomt den vakreste innen film:-) Hun tok for noen år siden over etter Helena Bonham Carter som har vært min favoritt siden jeg så "room with a view" som liten pode:-)

Helena var vidunderlig vakker for mange år siden.

Også ble hun eldre (voksen) og da ble hun stygg.

Catherine Zeta Jones er min favoritt.

Også kunne jeg tenkt meg en natt med Pamela Anderson, sånn bare for å prøve..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...