Gjest fyfy Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Jeeeeez for en sexy naturlig vakker kvinne... jeg er kvinne selv og burde vel ikke si dette men.... Natalie Portman Toppen av kransekaka. http://www.informatik.uni-oldenburg.de/~tentacl/actresses/portmannatalie/ga.htm 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det har du så sinnssykt rett i. Natalie Portman var den eneste grunnen til at jeg ikke forlot kinosalen under Episode 1 av Star Wars. 0 Siter
Gjest fyfy Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det har du så sinnssykt rett i. Natalie Portman var den eneste grunnen til at jeg ikke forlot kinosalen under Episode 1 av Star Wars. Verden er gal! Når selv jeg begynner å synes jenter er sexy...*rister på hode* 0 Siter
G-bo Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Natalie er utvilsomt den vakreste innen film:-) Hun tok for noen år siden over etter Helena Bonham Carter som har vært min favoritt siden jeg så "room with a view" som liten pode:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Verden er gal! Når selv jeg begynner å synes jenter er sexy...*rister på hode* Det er ingen skam å synes jenter er sexy. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Verden er gal! Når selv jeg begynner å synes jenter er sexy...*rister på hode* Jeg synes mange jenter er sexy jeg, tenker ikke over at det er noe galt i det. Jeg er forøvrig ikke bifil eller lesbisk. 0 Siter
Gjest fyfy Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er ingen skam å synes jenter er sexy. ;-) hvem snakker om skam? Pleier likevel ikke å gå rundt å tenke på jenter som sexy (faktisk).... kanskje meg som er rar.... 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Husker henne best som jentungen i filmen Leon, jeg. Klarer liksom ikke å tenke "kvinne" om henne. Men hun er jo faktisk snart 24 år, ikke så veldig mye yngre enn meg 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Verden er gal! Når selv jeg begynner å synes jenter er sexy...*rister på hode* Er det så rart, da? 0 Siter
Champagne Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Natalie er utvilsomt den vakreste innen film:-) Hun tok for noen år siden over etter Helena Bonham Carter som har vært min favoritt siden jeg så "room with a view" som liten pode:-) Helena var vidunderlig vakker for mange år siden. Også ble hun eldre (voksen) og da ble hun stygg. Catherine Zeta Jones er min favoritt. Også kunne jeg tenkt meg en natt med Pamela Anderson, sånn bare for å prøve.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.